Nästan normalt sjuk nu.

Ojoj. Detta är definitvt den värsta sjuksväng jag varit med om sedan jag var barn. Nu när jag bara har en kubikmeter snor i bihålorna, bultande huvudvärk, endast kan andas med munnen, har svidande torrsprickor i huden i ansiktet, värker i öronen, har ont i kroppen och inte kan hosta pga utmattning men hostar konstant, känner jag mig ändå lite bättre! Hur långt är ett rep?


Idag har min bror namnsdag, Mathias. Han var en traditionell lillebror under vår uppväxt som snodde mina saker, skvallrade för mamma, förstörde min dator, mm. Å andra sidan såg jag till att hallmatta stod på den dagliga menyn. Idag bor han utanför Eskilstuna och jobbar på att fylla gräsmattan med bil lik som det anstår en äkta hill-billie.

Grattis Matte!



Andra bloggar om: , , , ,
 

Kommentarer
Postat av: Rookkeer

Vad då fylla gräsmattan jag har bara 2 bilar och en ska snart i väg sedan blir det inga mer, ok?

2008-02-24 @ 20:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0