El Pescado

Livet är galghumor!


Ibland så fastnar liksom skrattet i halsen... Har ni upplevt det? Igår så satt jag och skrattade gott åt en tjej som skrev i sin blogg att hon helt tömt ut ämnen att skriva om och att hon skulle svamla tills hon kom på något vettigt! Ha, ha, haaaaa..... idag skriver jag om?


Fan! Skrivkramp!


Kramp är inte helt sällan en effekt av vätskebrist och Hemingway och några killar till lyckades ju onekligen bota sin med att sänka helrör efter helrör.... Kanske skulle prova det?


Festade lite i helgen faktiskt! Kul! Massor av RIKTIGA vänner (som inte skyllde på byggprojekt) dök upp och vi var till slut 15 vuxna och 13 barn som stojade och provade årets årgång av glögg. För att ni skall få en ungefärlig bild av hur vi hade det på festen tänkte jag att jag berättar lite om vad vi diskuterade...


Ämnen som avhandlades var bland annat:

ADHD

Kurder med BMW ångest

Håriga ryggar

Vaxning

Nationalekonomi

Analsex

Lågkonjuktur

USA (Permalink på fester tydligen)

Poolbelysning

Volvo motorer

Finlandskryssning

Vinter


ALLA dessa ämnen diskuterades vilt med inlevelse och det fina är att vi lyckades inte lösa en enda av dessa ämnen utan nästa fest kan vi med lätthet fortsätta att diskutera exakt samma saker!


Alla älskar väl jul och vintern?


Till denna fest bestämde vi att vi skulle köra lite jultema så jag gjorde godishalsband till alla vuxna! Tog tygband, knöt fast en nubbe längst ned och SYDDE fast lite skumtomtar, chokladkulor, och nappar på den för hand! KUL första 3-4 halsbanden... Min syslöjdslärarinna skulle vara SÅÅÅ stolt om hon såg resultatet!


Till sist vill jag bara säga att det är skönt att det finns alla sorters åsikter! På mina fester finns utrymme för alla!!!



/Fishy fish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0