Luft

USA Today har gjort en ny undersökning. Tydligen är det så att tre av fyra människor utgör 75 procent av befolkningen.

David Letterman

Dieselbilar drar minst bensin.

Aftonbladet

Man säger att ingenting är omöjligt, men jag gör ju ingenting varenda dag.

Okänd

Jag är för dödsstraff. Den som har begått ett fruktansvärt brott måste få ett passande straff. Så att han lär sig till nästa gång.

Britney Spears vill läxa upp fångarna med dödsstraff

Häromdagen besökte jag en feministisk bokhandel. Jag såg mer feminin ut än någon där inne.

Clint Eastwood om sin feminina sida

Jag vet inte hur många cylindrar det är i en tandläkarborr men jag har större behållning av att höra den motorn gå än att höra dig sjunga.

Daniel Breitholz förklarar hur en röst får honom att tänka på tandläkaren

Jag fattar inte hur bussarna kan gå när det är strömavbrott?

Carolina Gynning har svårt att få kollektivtrafik och strömavbrott att gå ihop.

Nej, så sjuk blir jag nog aldrig.

Tomas Brolin på frågan om han läser böcker när han inte kan spela fotboll.

Om dina föräldrar aldrig fick barn, är det stor risk att du inte heller kommer att få det.

Dick Cavett

Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h

Thomas Treshold, Tågingenjör, 1835

Jag tror att det kommer finnas en världsmarknad för ungefär 5 datorer

Thomas Watson, IBM, 1943

Vem tusan vill höra skådespelare tala?

H M Warner, Warner Bros, 1927

 

Kommentarer
Postat av: Magda

Fantastiskt.



Fanns det inte en om att internet var en fluga också.

2008-08-24 @ 23:14:19
URL: http://magdagad.blogspot.com
Postat av: Fisken

Har Gynning löst problemet än?

2008-08-27 @ 13:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0