Favoblogg1 - Felicitas

Felicitas är en snart 27-årig flicka från skåne som har ett otroligt driv i sin träning. Mellan hennes kommentarer om sina söta (som driver mig till vansinne) kompisar får man insikt om att den här tjejen aldrig ger upp. Jag följde hennes kamp med rehabträning efter en knäoperation och är helt förundrad över hur någon kan kliva upp klockan 5 för att hinna köra ett pass på gymmet innan jobbet.

image274

Hon lever i urskogen utanför stockholm med sin pojkvän Niclas och deras hund Xena där de kontinuerligt bygger på sin bostad (nybyggare).

Hon kallar mig Coach för att jag ger henne lite tips om löpning ibland. Potential att komma ner i låga kilometertider finns. Viljan också.

Felicitas är arg, glad, snäll, dum, grinig, förlåtande och bra. Som en bra bloggare ska vara. Hennes tre bloggar som handlar om henne, träningen och byggandet, hittar du här nedan.

Felicitas - om henne
Felicitas - träning
Felicitas - bygget


Läs även andra bloggares åsikter om , ,
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh... Jag gillar hennes kommentarer om söta kompisar. Men jag håller med, tjejen är grym!

2008-04-14 @ 12:58:16
URL: http://fitnezz.blogg.se
Postat av: Jane

Men gulle du!! Vad SÖT du är!! ;D

2008-04-14 @ 13:54:13
URL: http://felicitastraining.blogspot.com
Postat av: Johanna

Felicitas är min hjältinna vad det gäller träningsdisciplin... helt fenomenal. Och jättesöt, peppig, jävlar-anammig och bra! :D

2008-04-14 @ 16:07:44
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: nix i mobilen

dessutom är hon rackarns trevlig! i alla fall de tio minuter som jag fått sola i hennes energi.

2008-04-15 @ 09:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0