La musica

Jag har spelat i rätt många band. Stilarna har också skilt sig åt rätt friskt. Allt från gladpunk till pretantiös symphonical rock. Jag behärskar gitarr, trummor, bas och keyboard utan att skämmas. Efter att barnen kom in i livet finns det inte riktigt tid att repa 3 gånger i veckan som man skulle behöva. Inte om man samtidigt byter karriär mitt i livet och desutom vill löpträna 4-5 gånger i veckan. Det blir troligen skilsmässa om man klämmer in en grej till.

Ett tag prövade jag på att göra elektronisk musik hemma i en soft studio. Mjukvarusyntar, trummaskiner, mixers och samplers är ju lätt att komma över så jag prövade. Resultatet låter någonstans mellan Nintendo-64 musik och när en Puch Dakota kommer att skära inom 5 minuter. Blandat resulat med andra ord. Jag har dock haft skitkul när jag gjorde dem så ni får lyssna själva om ni ids. Min Myspace.


image113


Andra bloggar om: ,

Kommentarer
Postat av: Fisken

Finns det nån som kan, som en riktig man. Dricka öl och åka hoj?
Det enda som saknas är en luddig sadelvärmare!

2007-10-14 @ 21:36:23
Postat av: Daniel

Piskad fårfäll :) Ska lukta bensin, öl och tonårshormoner.

2007-10-15 @ 08:14:24
URL: http://dumbas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0