Höstglädje

Frånvaron

Ok. Lite frånvaro ett tag som nu ska ersättas med närvaro.

Helgen

Var hos bonusbroder i helgen. De bor i en villa utanför E-tuna med 2 barn. Den kostade lika ungefär mycket som 3:an i Solna de sålde. Villan är i bra skick men behöver fixas med för att passa dem. Jag ska rita om badrummet/tvättstugan/bastun i ett första skede. Kul, riktigt kul.

Hösten!

Jag tillhör de få människorna som inte deppar ihop under höstarna. Jag gillar hösten stenhårt. Man kan sitta inne och dricka choklad med vispgrädde och inte lida av det. Man kan vara ute utan att få värmeslag. Färgerna är fantastiska och man slipper både gräs och snö. Toppen! T o m löpningen blir bättre på hösten eftersom alla tävlingar är över och det blir mer distans än kvalitet. Det är också lättare att justera kroppstemperaturen.

image137


Andra bloggar om:

Kommentarer
Postat av: Allan

Ja hösten är välkommen, kanske just för att vi är löpare, vi är ju ändå ute. Det är det ständiga innesittandet som gör människor low såhär års tror jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0