Filosofi

image154

Andra bloggar om:

Kommentarer
Postat av: Fisken

Sant!
Men mycket handlar om inställning!
Ex: NewAge galningarna som sover under pyramider gjorda av rostfritt stål och som äter drivor med fiskleveroljetabletter, mineraltillsatser, vitlökskapslar m m gör ju inte det för att de är sjuka utan för att undvika att bli sjuka...
Jag har helt och håller anammat detta!
T e x så äter jag mängder med glass för att hålla en eventuell feber nere, undviker att motionera för att inte riskera Twar och andra obehagliga åkommor man kan få om man motionerar medans man ev är sjuk, samt givetvis dricker Jäger för att undvika magproblem samt Cognac för att förebygga förkylningar!
Det fungerar kanon!!! Jag är glad hela tiden...
En arbetskamrat sa att detta inte var en bra kost och att sprit skulle ställa till bekymmer.
Nonsens! Känner du någon som har varit riktigt packad och haft bekymmer? Det är ju dagen efter när man vaknar man känner sig bekymrad över saker man gjort och pengar man bränt... Inte när man är full!

2007-11-26 @ 21:19:16
Postat av: N'batha

Nu är du elak! Jag sover inte alls under en pyramid av rostfritt stål. Den är av aluminium!

2007-11-28 @ 15:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0