Upplev soluppgången i Sthlm och sedan dö.

F-R-E-D-A-G! Resten av blogginlägget är en massa gnäll så skit i att läsa!

Utan tvekan så är det att pressa gränsen.
Först skall jag säga att jag gillar att arbeta hårt. Har alltid jobbat hårt men den stora
skillnaden mot när jag jobbade ex på ett lager är att idag får jag ohyggligt bra betalt.

Med detta sagt...

Jag har denna vecka lärt mig mina gränser:
1. En big mac är exakt 6 tuggor.
2. Jag kan hålla mig fram till 15:00 innan jag måste kissa första gången.
3. Jag klarar av att arbeta mellan 09:00 och 17:48 NONSTOP utan att tappa kvalitet.
4. Jag klarar av att åka 70 mil på en dag och jobba en hel arbetsdag däremellan.
5. Jag klarar av att bara sova 4 timmar och ändå fungera hyggligt.

Jag funderade på allvar att skriva ut mitt kompletta schema för de senaste 14 dagarna
för att se om någon vettig människa kunde hitta en lucka där man kan pressa in
1,5 timmar träning utan att sömntiden underskrider 6 tim...



Men följande påstående förklarar nog mitt nuvarande schema bättre:

I Tisdags fyllde min älskade son 6-år.
Jag köpte honom ett Wii. Jag har inte hunnit spela det med honom än...

NU skiter jag i fredagsöl, bloggar och förpliktelser! Nu skall jag hem och
spela Wii med ungarna!

Vad gör ni i helgen?

/Da fish

Kommentarer
Postat av: Huskatt

Träna och åka hoj!

En riktig rolig helg enligt mej då:)

Hm..snart slut på hoj-åkandet för året...du tänkte inte åka nått mer? blink

2009-09-25 @ 17:17:47
Postat av: Bo

Vad jobbar du med?

2009-09-25 @ 17:44:34
Postat av: Kerstin

Minst möjligt! Nädå, ska handla lite till sovrumsrenoveringen.

2009-09-25 @ 18:52:38
URL: http://osloskanskan.blogspot.com
Postat av: DD

va???? skpela Wii? skulle inte du och frugan...du vet....fredag...neheee...



2009-09-25 @ 19:51:59
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Jag tycker det låter förskräckligt och jag hoppas det är värt det....

2009-09-25 @ 20:48:13
URL: http://blog.nemonisimors.com
Postat av: Fisken

Huskatt:

Låter onekligen som en roligare dag än mig. Själv skall jag ha barnkalas.

Bo:

Affärer.

Kerstin:

Vad kul!

DD:

Ha, ha, ha! Är jag så Svensson? Jo det skall nog hinnas med lite mys någonstans i helgen också.

Ingmarie:

Du tänker fel. Är det förskräckligt för att jag inte pressar min kropp till gränsen i en idrott? Visst man kan tycka att det är hälsosammare men det är det sällan. Kolla på Ingo, Foppa, Fogdö eller vem du vill som tränat på den yttersta elitnivån. Oftast skadade för livet av idrotten.

Hälsosamt är när man lever "lagom" och det har jag inte lust med just nu.

2009-09-26 @ 10:47:16
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Petra

Inte illa av dig! Jag själv hade nog rasat ihop om jag hade haft ditt schema i två veckor.



I helgen blir det tenta som gäller, kommer kunna unna mig en helg nästa vecka när tentan är inlämnad. Dock blev det mat och mys med killen igår och promenad på söder idag.

2009-09-26 @ 21:12:18
URL: http://jotjena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0