Skönhet?

Fordonsdesign och prototyper/stilstudier har alltid varit flippade.

Men tiderna förändras.

Förr så var det designteamets lekstuga där man bara tog detaljer till produktionen

sedan när det verkliga livet slog in sin brutala knytnäve i ansiktet på den aktuella
fordonstillverkaren.
NU är det nya tider. Fler och fler av stilstudierna går nästan oförändrade rakt in
i produktionen och blir färdiga bilmodeller.

Jag HOPPAS att denna trend inte nått motorcykeltillverkarna än...

Jag har ju en förkärlek för kantiga lite arga stilar på motorcyklar men denna

varelse klart inspirerad av Starwars är utan omskrivelse en styggelse.

Jag blev livrädd när jag insåg att den mc jag satt och dreglade över var den

som ligger längst ifrån mina egna ideal...


MEN VA FAN?
Om jag nu skall bli gubbsjuk så kan jag väl i allafall få drömma om att köpa
en cab och ragga på 23 åringar som alla andra?
Inte att dregla över kromstaket!

/Da fish


Kommentarer
Postat av: Barbro Binda

STYGGELSE är ordet! Mjuka runda former ska det vara. Så nu när gubbsjukan slagit klorna i din vackra kropp föreslår jag att du skippar 23 åringarna går direkt på 56 åringarna. Mogna, vällustiga kvinnor i sina bästa år. Med hänvisning till detta vill jag bara meddela att jag älskar dig LIKA mycket idag, fredag!

2009-09-18 @ 14:22:11
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Den nedersta liknar en ytterligt avancerad höftprotes..

2009-09-18 @ 16:25:28
URL: http://osloskanskan.blogspot.com
Postat av: n'batha

Jag tänker på Pittbullterrier när jag ser den översta. Ingår svennekeps och joggingoverallbrallor om man köper den?

2009-09-18 @ 18:25:44
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0