Blåst kommentar.

Idag har en tjutande vind blåst genom mitt ekande tomma hjärnkontor.

Mindre smarta kommentarer version 2.12.

Tro det eller ej, men jag är rätt bra på dialog.

Herregud jag är ju faktiskt proffs på det i och med att en stor del av mitt arbete

bygger på att jag kan replikera på ett bra sätt och att jag är snabbtänkt och

kommer på rätt saker att säga i rätt ögonblick.

Att komma på dem i bilen hem är dåligt... Att säga helt fel saker är katastof!

 

Idag stod jag vid kaffemaskinen och hörde min kollega L säga till kollega A att hon

var fin i håret och att hon undrade om hon klippt sig?

Kollega A lös upp som en sol och sa -vad kul att du ser det! Ingen brukar se när jag

klippt mig men idag har de ju fönat mitt hår något otroligt så det kanske är därför?



Något senare bad kollaga A mig att komma förbi och hjälpa henne med lite info till
en rapport hon höll på med. Smart som jag är så tänkte jag passa på att ställa mig
in och samtidigt vara lite lustig så jag tänkte kommentera hur luftigt hennes hår
såg ut idag.
Det var då...EXAKT då, som min hjärna sa upp sig...

Fisk: Neeeemen A! Vad Fiiin du är i håret!
A: Tack! Jag har faktiskt klippt mig idag!
Fisk: Ja jag såg det på en gång. Jättefint! Du såg liksom så...blåst ut.
A: ....
Fisk: (Neeeeeej!!! Blåst? Vafan? Vad kom DEN ifrån? I-D-I-O-T!!!)
A: *asgarv*

Jag har sagt det förr. Jag säger det igen:
Tur att man har kollegor med humor!

/Da fish


Kommentarer
Postat av: DD

Dina kollegor får utstå mycket. Hur orkar dom? ;D



2009-09-17 @ 19:28:17
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Har du nån ledig dag? Så dom får vila upp sej, menar jag? PIP!

2009-09-17 @ 20:44:07
URL: http://osloskanskan.blogspot.com
Postat av: Pussjorvas

HAHAHAH! Och du överlevde? Jag är i chocktillstånd..haha

2009-09-17 @ 23:06:34
URL: http://pussjorvas.blogg.se/
Postat av: Fisken

DD:

Mina kollegor är anledningen till att jag har jobbat så länge här. Ingen annan står ut med mig.

Kerstin:

Det finns en anledning till att jag åker runt till OLIKA kontor hela veckorna, samt att jag blivit uppmuntrad att jobba hemifrån... ;-)

Pussjorvas:

Ja jag skäms.

2009-09-18 @ 09:29:32
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Benny

Jag tror att du är blond.

2009-09-18 @ 10:26:03
Postat av: Fisken

Benny:

Jag tror att du är hårig på ryggen.

2009-09-18 @ 22:17:50
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0