I exakt 230 km/h for helgen förbi.

Känns som inget hänt, men ändå har en del utsorterats. Julen är nära och tomten ser dig!

I fredags
Megamigrän och jag kände mig febrig och ynklig. Tackade tidigare nej till en bröllopsfest för

att gå på en kompis 45 års fest. Hon blev också sjuk tack gode gud...så den blev inställd.

Kunde inte sova p g a huvudvärken så jag satt och kollade på fighting på TV fram till 04:00.
Det sög!

 

Lördag.
Sambon väckte mig med kel medans ungarna kollade på tv. Mysigt men morgonsex är för

mig en enorm utmaning. Jag fattar inte riktigt hur det skall kunna funka?
Jag har ju läst att kvinnors hormonnivåer är som högst på morgonen och att kvinnor helst
vill ha sex då.
Tyvärr så är det inte bara hormoner som samlas under natten...
Jag vaknar oftast kissnödig till bristningsgränsen, och att prestera under tryck (bokstavligen)
är jädrar i min lilla låda en bedrift. Speciellt tidigt som sjutton på morgonen!
Men i min ålder tackar man inte nej, så det är bara att bita ihop!

Jag "hämnades" givetvis genom att förföra sambon så fort hon började att gäspa i soffan
framför Tvn senare på kvällen. Rättvist.


Söndag.
Nu börjar höstlovet och vi kände att det var väldigt länge sedan vi faktiskt gjort något event
som familj. Verkligen satsat på att umgås bara med varandra och gjort något som vi alla
tycker om. Alltså åkte vi till nöjesmetropolen Örebro.
Ungarna hade en sval inställning till att sätta på sig kläder och att åka iväg, men vi lyckades
övertala dem (Läs: muta dem) med att vi åkte för deras skull och att det skulle bli lek & bus.
Väl i Örebro så var vi lite tidiga eftersom vi ville äta lunch INNAN dagens event och därför
behövde bränna ca 30 min innan vi åkte och åt.
Eftersom Stadiums outlet ligger där så frågade jag familjen om vi kunde titta in där då jag
ville ha lite träningskläder. Detta gick de med på...
Väl där säger sambon "-jag går en sväng så kollar du ungarna så kan jag byta av dig sen."

Hur länge skall vi vänta här?
För att göra en lång historia kort så kan jag säga att efter 50 minuter så fick ungarna spel,
rev halva affären och sambon vart vansinnig och la TILLBAKA de kläder hon hade provat
och stormade ut med en unge under armen.
Jag hade alltså lagt 50 minuter på att försöka roa ungarna och sambon fick inget köpt.
Själv hade jag inte ens hunnit tittat... Kul!
Under kompakt tystnad så åkte vi till Max och åt hamburgare.



Bus och leklandet.

3 timmar galenskap!
De hade byggt upp en enorm labyrint att klättra i med hinder och rushkanor.
Jag försökte att klättra med men hade inte en chans! Ungarna var snabba som vesslor,
och tvärsvettig så sätter jag mig brevid sambon som upptäckt samma sak och som nu
sitter brevid en annan pappa som är högröd i ansiktet.
Jag säger till den andra pappan är det är omöjligt att få plats i labyrinten och han säger
"-ja den är ju gjord för ungar upp till 15 år och pygméer under 160 cm."
Sambon som är 156cm skrattade inte alls...

Sen ville ungarna upp på ett enormt piratskepp som sköt skumgummi bollar med många
högtryckskanoner. Jag gick och samlade bollar och en 14-15 åring började att skjuta på
mig. Först märkte jag det knappt men sen började det finniga ynglet att skjuta in sig och
träffade mig i huvudet.
En snabb familjesamling senare lyckades familjen genom gemensam ansträngning få
tonåringen att fly ut ur skeppet i panik med bollar vinandes runt öronen sedan han fått
ett antal stenhårda skott rakt i ansiktet!
Det finns inget som bygger en familjekänsla som gruppmobbing av tonåringar.

Trötta och lyckliga åt vi en sen middag och efter bad, dusch och tandborstning så
droppade familjens medlemar av en efter en för en lång natts sömn.


Hur har er helg varit?

/Da fish


Kommentarer
Postat av: Huskatt

Det enda jag inte kan låta bli att fundera över, är varför DU skulle köpa träningskläder ?

2009-10-26 @ 10:26:43
URL: http://http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: Petra

Ja, jag undrar samma sak som Huskatt...fått blodad tand efter cyklingen?



Min helg bestod av träningsvärk och blev mobbad av pojkvännen eftersom att jag knappt kom in i hans SUV pga värken. Hårklippning (bild kommer så fort jag får skiten att funka) samt att titta på Cirkusprinsessan. Eller titta och titta, jag dreglade mest över alla lättklädda tjejer. Höjdpunkten var prisutdelningen när tjejen längst fram stod i tunn, vit tajt klänning och stenhårda bröstvårtor. Det var ren och skär lycka det.

2009-10-26 @ 13:02:09
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: Fisken

Huskatt:

Mobbas inte! Jag SKALL börja att träna!

Petra:

Träning ingår i mitt löpande "ja men på måndag, då..."

Har du glömt att du är hetro nu? asg Jag hade Bröderna Bronette som kund en tid och fick då alltid biljetter till Cirkus prinsessan. SHIT! Jag vet vad du menar...men det känns lite pedovarning på det.

2009-10-26 @ 14:29:26
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Petra

Hahaha! Inte lika kul som er i alla fall. =)

2009-10-26 @ 14:35:18
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: Petra

Sv: Haha just det ja, jag är ju hetero...no more gloende på tjejer för min del alltså. Ja, jag vill inte riktigt tänka på hur unga en del av tjejerna var, skulle känna mig som en riktig snusktant.

2009-10-26 @ 15:14:29
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: Barbro Binda

Jag är väl i Fiskaffären nu hoppas jag ;-) Fighting! Absolut! Har helt nyligen blivit frälst. I våras anordnades Umeås första proffsgala, Battle of Botnia, där jag deltog med mina vrål på läktaren. I december blir det ny gala och nya vrål. Angående kvinnors hormonnivåer kan jag meddela att MINA definitivt varit bottennoterade på morgonen. Den jävel som försökt röra mig eller tala till mig har varit så nära döden man kan komma. Men nu när jag älskar DIG toppar hormonerna HELA TIDEN!

2009-10-26 @ 16:02:27
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: diana

Verkar ha varit en givande helg:)

2009-10-26 @ 21:25:42
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: H

Jag kan ju bara hålla med BB om hormonnivåerna. De måste menat morgonpigga kvinnor. Inte inkluderat mig alltså.

2009-10-26 @ 21:31:27
URL: http://hypofysen.blogg.se/
Postat av: Fisken

Petra2:

:-)

Petra1 (igen):

Ha, ha, ha! Ett säkert tecken som N'Batha lärde mig är att om tjejerna har rumpor som 14 åriga pojkar så är de för unga... :-P

BB-Babe:

Klart du är hos fisken! Du är med mig jämt! Älskar dig!

H:

Ha, ha, ha! Nej vem vill ligga med en vresig Zombie? :-D

2009-10-27 @ 19:14:54
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0