VARNING!!!

Som en ren service till er så vill jag passa på att varna för ett fenomen som dykt upp på
sista tiden så att ni inte behöver göra om samma misstag...

You got mail.
Har ni liksom jag aktiva läsare, okända vänner eller liknande som anonymnt skickar
mail eller sms till er?
Om så är fallet och OM de i dessa mail/sms uppmanar er att föra upp järnrör eller liknande
föremål i ändtarmen...
GÖR INTE DET!!! Detta är en bluff. Det gör fruktansvärt ont!

/Da fish

*Uppdatering: Jag skickade denna varning till min chef och han sa då att han också fått ett
liknande mail han gått på med smärta som följd. Så han vill att jag hälsar att "om ni får ett
mail där ni uppmanas att springa Stockholm maraton så är det någon som vill er illa...
Det gör skitont!"*

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: Ja jag också! Synd att damtoaletterna inte är byggda som herrtoaletter - pissoaraktiga. Då hade man sett om dom andra stått där och blåst muttan, men nu får man ju bara anta det.

2009-06-01 @ 00:36:58
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Huskatt

Finns det sånna mail att få...taskiga "kompisar" jag har då..för jag har inget fått...snyft...

2009-06-01 @ 07:54:46
URL: /http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: Mia

Känner igen dom där.

Och att maraton kan göra skitont! Det såg man på var och varannan löpare vid målet..S...andra var oförskämt fräscha, men dom kanske bara fejkade ;-)



Och du..var inte förvirrad. Det jag menade var ju bara att man kan köra på hej vilt utan risk...så även den kastrerade katten...jööö....

2009-06-01 @ 08:28:08
URL: http://marbor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0