Använda dötid till något vettigt...

Tillbringar man timvis i bil så finns det olika sätt att fördriva dem. En del kopplar av och
lyssnar på musik medans de som är drivna använder tiden till något kreativt som att
utveckla sig själva eller kanske affärsmodeller.

TÄVLING!!!
Självfallet använde JAG gårdagens 4 timmar i bil till att fota vägskyltar och till att komma
på ett sätt att låta ER kära läsare att använda hjärnan!

Regler:
Reglerna är urenkla! Jag har fotat ett antal skyltar med stadsnamn eller ortsnamn.
Dessa ortsnamn eller ortsegenskaper skall tillsammans bilda ledtrådar till en mening
som är det svar jag söker.
Som vanligt så finns det inte bara ett rätt svar utan även ett otal felaktiga...

Priser:
1:a pris: Fisken kommer HEM till dig och fixar en 3-rätters till dig och mina vänner.
Den som gissar exakt samma som jag söker efter vinner det otroligt fina första priset.
2:a pris: En vacker fotostudie på N'Batha naken i motljus med div pälsdjur.
Om 2st gissar rätt vinner den som gissar först 1-pris och resten får 2:a pris.
3:e pris DU får serva Fiskens MC och får hänga med på premiärturen!
Gissar du "fel" men nära nog, har ett bra svar med en bra motivering eller om man
har kunskaper hur man gör en 600-milaservice på en SV-1000 vinner man tredjepriset.

Tips:
Då N'Batha ofta säger att de är (lyckligtvis) väldigt få som tänker som jag gör så skall ni
till och med få en galet bra ledtråd av mig!
Tänk: Onda krafter, lucifer och kommersialism...
Tänk: Rebus.
Jag har till och med lagt bildledtrådarna i RÄTT ordning!

Här är ledtrådarna...tänk som Fisken:

Eskilstuna


Hälleforsnäs


Strängnäs


Huskvarna


Borås


Lätt eller hur?

Skriv in ditt svar i kommentaren och glöm inte att bifoga eventuella referenser på dina
MC kunskaper så återkommer jag med rätt svar när jag är tillbaka ifrån Borlänge i
morgon kväll eller nått...

LYCKA TILL!
/Da Fish

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: skrattar högt

Den här dagen kan inte bli annat än helt fantastisk efter det klingande morgonskrattet. Tack som fan!



Rebusen ska jag klura på under dagen. Jag siktar på 1:a eller kanske ännu hellre, 3:e pris.

Fast den där middagen med främlingar verkar sjukt spännande.

2009-05-20 @ 07:49:50
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Butlern

Jag funderar på vilket av priserna som skrämmer minst. 2:a priset kanske trots allt?

2009-05-21 @ 00:36:22
URL: http://snitsaren.wordpress.com/
Postat av: Fisken

sara:

Varsågod!

Butlern:

Jag hade också valt det.

2009-05-21 @ 08:53:06
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0