3 dagars elände

Hua! Idag hade vi delpresentation av kandidatprojektet i skolan. Detta har inneburit 35 timmars arbete på 3 dagar. Där av frånvaron Fisken!

Inom arkitekturstudier fungerar det annolunda mot övriga studier. Först ritar man konstant på ett projekt. Sedan skall det presenteras för två, tre arkitekter som ger en bedömning av kvaliteten, komplexiteten och presentationen inför 20 andra elever. Pressande på många sätt. Nu är det över iallafall och gick bra även om min grundidé lite föll på sin avsaknad av komplexitet. Programhanteringen och platsanalysen håller så nu gäller det bara att arbeta med projektet ur en ny aproach.

Löpningen har varit obefintlig och jag räknar med att kunna springa imorgon igen. Just nu ska jag sova ikapp lite.

G'natt!

/N'batha M'bwele 



Kommentarer
Postat av: NiklasN

Ah, en klassiker - tjuvlur på luckan till pjäsdurken. Notera hänglåset, man har ännu ett par dagars R&R i någon tjusig hamn, Sölvesborg kanske? Eller Elevatorkajen i Kalmar måhända... Sedan blir det ett nytt fjortondagarspass på sjöhavet med de klassiska övningarna "Brand i Byssan", "Vatteninträngning i hytt 1" och så vidare.



Skönt att du är tillbaka, frukostpass på lördag?

2009-03-19 @ 21:27:10
Postat av: n'batha

Åh! Var du fjälljägare?



Kanske. Egentligen ska jag bygga kök men vi ska bort på kvällen så jag kanske inte hinner byggfixa på lördagen och då kan jag springa! Återkommer imorgon med svar.

2009-03-19 @ 21:38:25
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0