Viktigt att dricka mycket.

Fan vad varmt det är...

Genier.
Sitter och läser i en blogg (om en tjej som pendlar mellan Malmö och Borås vars blogg
jag länkade till senast igår och som kommer att tro att jag är en stalker om jag inte slutar)
om en företagsledning som saknar alla mätbara tecken på vanligt sunt förnuft...
Detta tänker jag på idag. Jag var just på ett kontorsrum på Mälardalens högskola.
Där har de stängt av ventilationen för att "det är ju inga elever här"...
Alltså rusade jag iväg till Clas Ohlsson och köpte 2 st skitstora fläktar och nu sitter jag
och nynnar på "fångad i en stormvind" samtidigt som draget av fläktarna får mitt huvud
att vibrera.



Läste också i Aftonbladet om hur man skall handskas med sommarvärmen.
Det var en lång artikel med många utlägg som ni kan del av här.

Själv orkar jag ta till mig hela i värmen, men ETT citat tänker jag ta till mig:

"- Ta en paus omgående om det inte känns bra..."
Citat: Magnus Nylander. Näringsforskare

/Da fish


Kommentarer
Postat av: Huskatt

Magnus Nylande verkar vara en ytterst begåvad person. Det känns inte bra just nu...

2009-07-01 @ 12:12:38
URL: /http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: DD

HAHAHAHAHAHA, snart ringer jag polisen ;D



Men duuuu, jag har litta bra tips på hur man klarar värmen. Läs i min blogg (du kan adressen). *asgarv*



2009-07-01 @ 13:45:15
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0