Ju bättre dess förr...

Jag läser om folk som lever singelliv, jagar sex, festar, röjer och t o m i vissa fall
har råd med skattejurister... Jag frågar mig själv: var det verkligen bättre förr?
Du har ju barn, jobb och en sambo som du kan jaga sex med och jag kan helhjärtat
säga KLART SOM FAN!

Idag fick jag ett mail ifrån en före detta kollega som kallar sig Knivman ibland...

Han och jag gjorde våren 2003 en tripp till Nya Zeeland på jobbets bekostnad.


NU fick jag alltså ett mail av mannen på bilden där han meddelar att han kommer
att ta en segeltur på sin semester och att jag är välkommen att följa honom på
deras reseblogg.
Resrutten är Miami- Bahamas - Bermuda - Azorerna - Falmouth (Södra England) -
Kiel kanalen - Stockholm.

Om jag är bitter? Neeeeejdå.... det är ju jättekul att han kommer iväg och jag skulle
inte vilja byta.

/Da Fish

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0