Litet morgon-/lunchpass med rygga. + Ursviks XTreme

Det blev ett tungt morgonpass idag. Svårt att sova (är ju van vid att barnen är där och låter) och med ryggsäck full med ombyte och dylikt. Hjärtat kom ner i varv vid skanstull ungefär och vid slussen kom farten. Synd bara på skumpandet från ryggsäcken (pm till mig själv: köp en löparryggsäck). Det tog 36:18 att ta sig 7 km, d v s 5:11 min/km eller 11,57 km/h. Recenserar lunchpasset något senare.

-------------

EDIT: Lunchpasset blev hemåt då jag kör halvdag för att snickra klart. Lite slaskigare och halare. 7 km tog 33:15 den här gången. 4:45 min/km, 12,63 km/h.

Dagens total: 14 km.

-------------

Har intentionerna att köra alla deltävlingarna i Ursviks XTreme. 6 deltävlingar och en final. Den räknas som Lidingötestet då den är mer kuperad än LL. Referenstiden är <66 minuter på de 15 kilometrarna. Då ska man kunna köra på silvermedaljtid på LL. Vi får se.

image259

Ursviks XTreme



Andra bloggar om: , , ,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0