Bild 8. Tjejer är fan så mycket sexigare.

Ja, jag lovade ju att avverka de som ni var mest intresserade av. Bild 8 verkar
vara det helt dominerande önskemålet...pervon!


Sex på distans.
Jag gillar nakenbilder. Framförallt gillar jag sensuella svart-vita bilder med smart

ljussättning eller med en överraskande skärning av bilden.
Här har vi dock en jämställdhets fråga som måste tas upp. Jag tycker nämligen
BARA om nakenbilder på tjejer. Missförstå mig inte. Jag kan tycka att killar ser bra
ut på bild, och jag kan till och med tycka att de är snygga på bild men fan inte sexiga!
Anledningen till att denna fråga kom upp var att jag satt och diskuterade med en av
mina kollegor för några månader sedan om distansförhållanden och vi pratade om
hur svårt det är att på allvar vara sexiga på distans. Visst man kan skicka ett gulligt
sms eller ett mysigt mail men sexigt...det GÅR liksom inte som kille.
Antingen så blir det porrigt eller så blir det ofrivillig humor!

Jag lever ju inte i ett distansförhållande på samma sätt som ex DD.
Däremot så reser jag ju en del, och bor ibland på hotell i andra städer och då sitter
man i sitsen att man får hålla kontakt via främst sms eller telefon.
Samma sak gällde min kollega vars man reste rätt mycket.
Hon menade att det visst gick att hålla sexlivet i gång. Hon tog bara och skickade en
bild på sitt ben i stayups, en bild på ryggen när hon kom ur duschen, eller kanske
en bild på en urringning och skickade i ett MMS tillsammans med texten: "skynda dig
hem".
Skitbra!
Gör JAG något sånt (inte stayups people) så blir det ju ofrivillig humor ju?
Hon menade att det visst gick! Killar var VISST sexiga.

...så jag testade.

 

Jag skickade bilden till min sambo som enligt egen utsaga "Rodnade så att hon lyste upp
hela rummet och sedan skrattade så att hon väckte ungarna."  *suck*

Bilden jag skickade var dock inte bilden ovan utan en där jag hade en handduk runt min
midja. Bilden ovan skickade jag till min sambo för att hon inte trodde på mig när jag sa
att jag trodde jag gått ned i vikt.
Säga vad fan man vill men rörmokararslen är fan inte sexiga på nån!

Vad är era erfarenheter av sex på distans?


/Da fish


Kommentarer
Postat av: n'batha

Ja, du har fan gått ner. Snyggt jobbat!

2009-11-17 @ 09:41:09
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: DD

Min erfarenhet är - Bara distans, no sex =(



Men det är ju ett märkligt förhållande du har som gör att din sambo asgaravar. What's wrong with you?



Men jag kan tänka mig en närbild på tummen instucken innanför kallingarna och lite lätt neddraget. En teaser ..... come and get it honey....



2009-11-17 @ 09:47:54
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag har inga bra erfarenheter av långdistansförhållande. Jättekul att bara få sex varannan vecka om man har tur...



Jag håller med DD, en snygg retande kalsongbild funkar alltid!

2009-11-17 @ 09:51:01
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: ullebengtsson

Öhhhhhhh, har jag blivit helt asexuell? Skulle aldrig drömma om att messa kroppsdelar till maken, haha, rodnar bara jag tänker på det.

2009-11-17 @ 11:14:27
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com
Postat av: Huskatt

Min erfarnhet av förhållande på distans tål inte att synas i sömmarna.

För övrigt låter DDs förslag utmärkt :)

2009-11-17 @ 13:25:09
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: Fisken

N'Batha:

Det paradoxala är att jag inte HAR gått ned i vikt. Väger nånstans runt 86kg nu?

DD:

Asså...detta var inte tänkt som någon jävla "önska en porrbild-inslag".

Min sambo och jag är olika blyga om man säger så.

Petra:

Nej, nu HAR jag lyckligtvis inte det på riktigt utan bara någon natt då och då, men jag håller med.

Ulle:

Va? Är du asexuell? Låter inget roligt! Be gubben skicka en bild så får vi se om du också skrattar läppen av dig? :-)

Huskatt:

Jag tror som du! F.Ö kan du kolla svaret DD fick!

2009-11-17 @ 15:28:21
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0