Bild 6. Fylle-MMS.

En av mina (närmaste?) vänner skickade mig följande MMS häromveckan.

VARNING!
Miffo sett på fri fot i Skogstorp! Vänligen kontakta hans personligaassistent
om du ser honom!

 

KUL!

Bilden är tagen då jag blev R-e-j-ä-l-t packad och vid fototillfället tänkte jag med
största sannorlikhet spexa till det.
Resultatet blev att man blev dagens skämt i ett MMS ett drygt år senare.
Lite omoget att hänga ut folk sådär tycker jag...

...

BTW! Det här är han som skickade MMSet:



1. Varför dricker man?
2. Varför finns det FORTFARANDE inte alkolås på mobiler?


/Da fish


Kommentarer
Postat av: DD

Svar:



1. För att ge sina vänner ett asgarv

2. Se svar 1



Varsågod ;D



2009-11-17 @ 13:16:42
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: H

Ettan får du nog hitta svaret till i ditt inre nånstans..

Tvåan är för att telebolagen tjänar mest pengar när folk är fulla o messar som galningar o tycker att allt är kul o måste berätta det för alla i sin kontaktlista.

2009-11-17 @ 21:26:15
URL: http://hypofysen.blogg.se/
Postat av: Robban

Kärlek broder kärlek.....



Dags att supa oss snygga och intelligenta igen snart !!



Din samarbetspartner i överkonsumtion av alkohol.



//Robban



2009-11-18 @ 22:54:12
Postat av: Fisken

DD:

Ja jävlar...att man inte lär sig?

Hypofysen:

Ja jag får skicka ett sms till dig nästa gång jag är ap-packad... :-P

Robban:

Ha, ha! Såklart! Fan det är allt för länge sedan broder!

2009-11-20 @ 11:02:56
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0