Tillägg.

Fortsättning på inlägget om inte för humant bruk

Livet är en fest!
Under kvällen har jag varit hemma med snart 3år och hans kompis
fröken snart 3år... Kul, högljutt och rätt vilt.
Sonen tog upp en plastdinusaurie och sa "wraaaaauuuoo" och pekade
den mot henne och då började hon att gråta.
Under protest släppte sonen dinusaurien och de sprang iväg...
2 minuter senare kommer de tillbaka och då har de klätt ut sig till sjörövare
och till Ninja Turtle.
Jaha då har de rensat storebrors garderob. Jaja den fighten får vi ta när han kommer
hem helt enkelt.
Sen tröttnar de på kläderna och springer. Alltså springer! Helt planlöst runt och fram
och tillbaka. Sen blir de trötta och vill ha vatten.
Sen går de till sonens rum och 1 minut senare kommer sonen springandes gråtande
och efter kommer fröken snart 3 med en plast dinusarie pekandes mot sonen
samtidigt som hon säger "Wraaaauuuoo"...
*suck*
Ungefär så här fortsätter det i en timme. Sedan kommer fröken snart 3s mamma och
hämtar henne och lämnar samtidigt av min stora son.
På mindre än en sekund ser han att de varit i hans rum och sedan är cirkusen i full
gång!

Nu sover lillskitarna!
Jag slår på Tv:n, tar en STOR sked ut kökslådan och tar sikte på frysfacket där det
ligger en GB Gammeldagsvanilj...



...och finner detta!

Allvarligt! Stun-gun KAN vara att ta i, men den som ställde in denna i frysen skall
ta mig FAAAAN få slicka på ett 9v batteri!
*surar och går och hämtar en tesked i stället*

/Da fish

Kommentarer
Postat av: helen igen

jag tycker absolut inte att det är överdrivet att använda stun-gun (som det heter på utländska alltså! det visste jag inte.) i en situation som denna. kör.

2009-06-10 @ 22:10:55
URL: http://helenseskapader.blogspot.com
Postat av: N'batha M'bwele

Något slags straff borde hon få.

2009-06-10 @ 22:12:26
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Barbro Binda

Glassno(s)t?

2009-06-10 @ 23:44:19
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Fisken

Helen:

Välkommen till vår enkla blogg! Jag tror att hon sover nu så jag går väl och testar då...

N'Batha:

Ja....Moaaaahahahahahahahahaah!!!!

BB:

Exakt hur gammal var du när du lämnade Göteborg för norrland? :-)

2009-06-10 @ 23:53:26
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Barbro Binda

Älskling, jag har aldrig lämnat Göteborg. Jag har varit jävligt bofast i Norrland enda sen Adam var länsman. :-)

2009-06-10 @ 23:58:01
URL: http://barbrobinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0