En helt annan karriär!

För en tid sedan tipsade en kollega om en jobbannons. För att se den var man tvungen
att registrera sig och lägga upp en profil. Det gjorde jag...

NU får jag tips om jobb hela tiden!

IT ansvarig - Bygg
Chef Redovisningsgrupp - koncern
Key Account Manager - Medicinteknik
Leveranskoordinator - Kemiindustri
Kvalitétsingenjör - Telecom
Medarbetare - Transport
Koncerncontroller - Börsbolag
Operativ chef - Media
Marknadskommunikatör - Finans
Chefsjuksköterska - Vård
Fabrikschef - Bygg
Projektledare - Finans

Jahapp...då vet ni vem Fisken är!

/Da fish

*Note to self: OM jag nån gång i framtiden skall söka ett jobb så kanske det är bra att se över
sanningshalten i CVt och var nykter nästa gång du skapar en jobbsökarprofil*


Kommentarer
Postat av: n'batha

Drömjobbet är ändå att sitta i luckan hos SL. Problemet är att jag inte har utbildning nog för det. De har så många med PHD där :P

2009-06-04 @ 15:10:56
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Fisken

N'Batha:

Ha, haaaaa, ha, haaaa.. (NEJ)

Hoaaaoooaaahhha...(NEJ)

fan

Whaaa-ha-ha-ha-ha!!!! (SÅ var det!)

2009-06-04 @ 15:19:17
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0