WOAHAHAAAA!!!

11,5 km morgonlöpning. Sjukt härligt. Det var ALDRIG jobbigt! Fattar ni? Jag har vant mig!!! Tog av mig hörlurarna och njöt av morgondiset. Sprang via årstaviken, västerbron och norrmälarstrand. Fin som attan! 54:09 tog det, dvs 4:43 min/km.

Nu är det bara backintervaller på lunchen och hemlöpningen kvar (ja, tre pass idag).



Backpasset gick finfint. 7,5 km upp och nedvärmning samt 8 st intervaller á 220 m på 50 sek. Jag känner mig stark. Smolken i ögat blir att vänster vad grinade lite illa på slutet. Omsorg och vård gives.



Jag orkade inte springa hem. Trött efter backarna bestämde jag att trippelpassen får vänta ett tag till (jag har ju bara gjort ett i smyg tidigare och då körde jag bara distans).

Dagens total: 22,5 km
Veckan so far: 42,8

På lördag hade jag tänkt vara hos min styvbror Fisken. En deadline kommer dock ivägen och vi får skjuta på umgänget. Som straff slänger jag in ett löppass till jobbet och sedan 12x400 intervaller på lunchen.

Till söndag blir det litet längre pass. Kanske en halvmara?




Läs även andra bloggares åsikter om , , ,
 
 

Kommentarer
Postat av: Jane

Hehe! Härligt sprunget!! :D

2008-04-10 @ 09:21:03
URL: http://felicitastraining.blogspot.com
Postat av: Nix

Snyggt!

På något sätt känns det som att du är värd det efter alla efterhängsna sjukdomar.

2008-04-10 @ 09:56:07
URL: http://asfaltsjokern.wordpress.com
Postat av: Olle

Grattis!

2008-04-10 @ 17:21:09
Postat av: Fisken

Att prioritera bort mig med bortförklaringen "att saker i skolan som inte kan flyttas och om jag missar detta får jag aldrig examen och är dömd att börja jobba på en reklambyrå" är lågt!
Vad skall du med en utbildning till?
Idrottsmän tjänar ju skitmycket!

Hur ser det ut nästa helg?

2008-04-11 @ 12:55:17
Postat av: N'batha

Jag prioriterar bort bastu, öl, fisken, gratis mat o dyl för att fixa en A-reviderings deadline. Skolan har inget med det här att göra, du får kasta bajs på JM istället.

Nästa helg är lugn för mig. Et vous?
Vad sade Nordlind?

2008-04-11 @ 14:16:17
URL: http://dumbas.blogg.se
Postat av: Fisken

VA!!!
Helt sjukt att du prioriterar arbetet!
Det skulle aldrig jag göra...
:-)

Mr S har köpt in sig på fasadpartner och han var ute efter någon som ville hjälpa till med att driva igång försäljningen och som har lite koll på fastigheter och storformatsreklam.
Fisken tackade för intresset...

2008-04-11 @ 14:56:37
Postat av: N'batha

Helt fashinerande hur BM låtsas intresserad av vad jag har för mig. Jag låtsas om att jag är intresserad av att berätta för honom bara för att retas lite. Den här gången fick han snacka och lyssna på skit i 15 minuter innan han kunde klämma ur sig att han sökte dig egentligen :)

Lägg ölen på kylning då så ses vi på fredag om 7 dar.

2008-04-11 @ 15:07:05
URL: http://dumbas.blogg.se
Postat av: Fisken

Whaaa, ha, ha!!!!

2008-04-11 @ 21:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0