Vilken djävla rush!

Helt knasig idag efter långpasset igår. Alla mina besvär med vaderna har försvunnit (blodcirkulation?) och jag fick till ett stänk av Runners High under passet. Faktum är att jag kände mig snabbare sista kilometern än jag brukar vara på tröskelintervalerna. Nu har jag stakat ut en 3-mils-runda som jag tänkte ta efter semesterveckan i skåne nästa vecka. 2:20-2:30 ska det ta tänkte jag. Det enda kruxet är att jag måste hoppa upp klockan 05:00 för att fixa det :P Nå ja. Det är det faktiskt värt. Jag blir lycklig och familjen slipper planera om livet efter min hobby.

Jag börjar bli sugen att gå med i FK Studenterna efteratt har surrat lite med Svinto om framgångsrecept. Kanske skulle det få mig att köra lite mer kvalitét? Jag ska köra på med min mängdtillvänjning ett tag till men det skulle kunna vara en bra sak till hösten. Ska fnula lite på den.




Läs även andra bloggares åsikter om , , ,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0