Favoblogg3 - Allan, allas vår Allan

Runners high and the lowest low. Det var den första löparbloggen jag läste som ny löpare/bloggläsare. Allan är en man runt 30 som personifierar passionen till löpning. Filosofiskt och ifrågasättande utreder och berättar denne superfixerade löparen om sin slutsatser och erfarenheter. Allan visar oss sina sämsta sidor som löpare och sina bästa.

Berättelserna om loppen är långa och helt fantastiska. Jag går fortfarande in och läser om hans redogörelse för sitt sub-3 lopp i Berlin någon gång i månaden. Så vackert.

Vill du hänföras av hur djupt man kan dyka in i ett till synes så enkelt ämne som löpning, besök då Allan.

Runners high and the lowest low

image277

Allan under en Stockholmsmara.



Läs även andra bloggares åsikter om , ,
 

Kommentarer
Postat av: Jag, Allan

Nu rodnar jag. Får lite press att skriva om Boston. men det blir ju perfa att göra det på ngt pensionat i Maine där jag ska ligga och återhämta mig.

Tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0