Efter uppdateringen av blogg.se

En uppdatering av blogg.se har gjort att jag under tre dagar inte kunnat updatera så det blir en liten resumé här:

Våningssäng-/koje-/klätter-/förvaringsväggen är till 90% klar. Skåpsdörrar och en list saknas men barnen sover där nu och älskar den. Bilder kommer.

Ingen löpning i helgen. Jag prioriterade byggandet och mysandet med familjen. Däremot ett pass igår på lunchen, trots kliande i halsen. 35 minuter ungefär på 7,5 km.

Dubbla pass idag. På lunchen och hem. Återkommer med info.

För övrigt är det väl ingen som köper denna 1:a april?

--------------------------

Lunchlöpet löpte väl. Berglund sprang på bra under premiärmilen med snittempo 4:13. Jag ville se, trots lite kliande i halsen om jag kunde hålla hans tempo. 9,5 km på 39:53 gav snittempot: 4:12. Jag hänger med ett tag ialla fall, Magnus.

Skriver lite om hemjoggen sedan. Må gott!

--------------------------

Hemlöpet gick oväntat bra trots att jag körde på lite under lunchen. 7 km på 31:11. 4:27/km som kändes oerhört lätt hela vägen.

Veckan än så länge: 24 km.




Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0