Så svårt mysteriskt.

Idag var Borås på sitt soligaste humör. Jag åt lunch med en av de mest mystiska
bloggerskor som existerar.

...och jag kan ju inte hålla käft!
Lunchen var med DD.
Vi satt länge i den sköna solen och åt en utomordentligt god lunch. Samtalade om allt,
men med det förbihållet att det skulle vara mellan fyra ögon.
Hon har valt att vara anonym pga av sitt jobb och jag förstår henne, så jag lovade att
inte avslöja att hon är hertiginan av Skåne. (oups)
Säpo tvingade mig att skriva på ett papper där det stod "du får inte avslöja något alls
om vad, hur eller vem DD är...

De sa inte att jag inte fick avslöja vad hon INTE är...
Så DD är inte:
1. Tråkig
2. Dum
3. Lång
4. Skotsk

Så! Nu vet ni!
Frågor på det?

/Da fish



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0