8 dagar kvar...

...men herregud! Jag har ju inget att ta på mig!



Vad ska jag ta på mig? Jag är ju med i löparklubben Studenterna men jag är inte anmäld genom klubben utan genom Funbeat och då är det ju lite knasigt att ha Studenternas logo på tröjan. NiklasN (aka Ninnie) visar här nedan hur linnet ser ut.



Lördagen visar enligt yr.no på sol och 19 grader. Det betyder att det skulle vara rätt skönt med ett linne. Nu har jag förvisso en extra Funbeat-tischa som jag skulle kunna klippa av ärmarna av och sy till lite som ett linne (5:a i syslöjd).

Fånigt va? Att jag går och nojjar mig över dylika ting.

Hur som helst blir det korta shorts om det inte plötsligt bli 8 grader för då kommer de långa tightsen på. En tunn mössa finns med, lika så ett par tunna bomullsvantar. Varma överdragskläder är med på packlistan så som sista energikakan.

Jag velar bara om linnet eller t-shirt operationen.

/N'batha


Kommentarer
Postat av: Fisken

Glöm inte långkallingarna. Det är september nu.

2009-09-18 @ 22:43:42
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: anneliten

Aha, så det är redan "packat" som till värsta förlossningen. Med den skillnaden att du vet när det blir... Själv har jag inte ens bestämt om jag ska springa - trots att jag varit anmäld sedan i juni. Dagskänslan avgör. Jag lär inte se dig där, du är nog halvvägs när jag har kommit några km :-) Lycka till!

2009-09-19 @ 08:46:55
Postat av: medeldist

Äh, skaffa ett linne nu när du är Student. Tror tom det rekommenderas i reglerna att man springer i tävlingskläderna, även när klubben inte subventionerat starten.

2009-09-19 @ 16:29:42
URL: http://medeldist.blogspot.com
Postat av: medeldist

Och det går ju att maila LL och byta klubb i startlistan, jag gjorde så med Sth halvmara förra året när jag var ny.

2009-09-19 @ 16:31:47
URL: http://medeldist.blogspot.com
Postat av: Snorkkis

Vilken klädsel gör att du känner dig snabbast? Kör på den!

2009-09-20 @ 11:44:08
URL: http://snorkfrokens.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0