En helg och några öl senare...

N'batha påpekade det orimliga i att jag skulle hem och ta en öl. Det är klart att jag drack
fler, men jag BÖRJADE med en...

Så mycket sport så att jag fick träningsverk i huvudet!

Fredagen
passerade med lite fredagsmys.

Lördagen var tillägnad altanbygget men senare på kvällen så var det Speedway OCH
SM-finalerna i handboll. Tyvärr på tv då jag misslyckats med att få biljetter till en av de
26 bussar som åkte till Globen ifrån Eskilstuna.
SJÄLVFALLET sändes båda idrotterna samtidigt...
Ostbågar, öl, skrik, dramatik och handbollsfest, som tyvärr Alingsås gick segrande ur.
Helt välförtjänt! Grattis!
Efter Matchen så kände jag för att fortsätta på spåret ÖL så jag åkte hem till R&J.
Såg slutet av Speedwayen och vi tog några öl till där, ljög varandra fulla och klockan var
04:00 innan jag var hemma.

Söndagen



Vaknar pissnödig som en fontän av att min yngste son står och slår mig i huvudet
och skriker "Vakna jag vill se på film".
Går som i koma och ordnar detta och sen försöker jag få i mig en kopp kaffe.
Konstaterar rätt glatt att jag har i princip inga minnen av att guif förlorade SM-Finalen.

/Da Fish


Kommentarer
Postat av: Lussan

Ooohh, oh, OH, jag ser den filmen mycket tydligt! Smärtsamt här och var men ändå inte alls oangenämt hela vägen. Och det är väl alltid nyttigt att ägna sig åt idrott? :)

----

Ahaaaa, så många mil? Jag har bara kommit till 5700. Se till att anteckna det.

2009-05-11 @ 10:01:40
URL: http://www.metrobloggen.se/lussan
Postat av: Lussan

Vaddå frustrerade???? "Vi" gnider oss mot främlingar på gatan - gör inte alla det? Höhöhö...

2009-05-11 @ 10:36:32
URL: http://www.metrobloggen.se/lussan
Postat av: DD

jag tycker det är lite hemskt av dig att lägga in en bild på MIG som illustration av DIN söndag....



2009-05-11 @ 11:07:26
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Fisken

DD= Va? Nejdå! Du är ALLTID fräsch som en nyponros har jag hört ifrån säkra källor!

2009-05-11 @ 11:41:14
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0