Den mest allsidiga träningsformen...

Inte vetenskapligt testat, men jag har känt mig lite som en labbråtta...

Träningsverk
Jag är knappast den mest vältränade kille som existerar. Inte heller är jag den
mest tränings eller sportintresserade men jag har testat en del olika träningsformer
genom åren.
Kung-fu, boxning, löpning, orientering, windsurfing, klättring, fotboll, MTB cykling,
inlines, boxersize, spinning, gymnastik, simning, skytte och utförsåkning b l a...
INTE EN ENDA GÅNG har jag tidigare upplevt en så totalt övergripande smärta i
alla möjliga och omöjliga muskler!!!
Här är några av de muskler som smärtade värst:

Kommer ni ihåg? Speedway? Skräck? Fort-som-faaaan?
Tydligen den mest allsidiga träning som existerar i allafall för bortsätt ifrån de muskler
ni ser ovan så hade jag även ont i dessa muskler:


Kort sammanfattat: Överallt! ONT överallt!!!

NU är det söndag och det värsta börjar att lägga sig. Igår kunde jag till och med sätta
mig ned utan att tårarna började att rulla. Med lite tur kanske höfterna slutar krampa i
morgon så att man kan gå i trappor igen?

/Da fish

Kommentarer
Postat av: Huskatt

MWAHAHAHA, där började man dagen med ett asgarv S

Hoppas på en bra dag för din del, träningsvärk är inte att leka med. Dag 3 brukar som bekant vara värst.

Krya på dig !

2009-05-25 @ 07:53:55
URL: /http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: Fisken

Huskatt:

Jag körde ju i torsdags så då borde det alltså vara bra idag?

2009-05-25 @ 09:41:29
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: DD

Men hallå...om man ska ha ont i musklerna så måste man ju HA muskler först. Var har du ont egentligen? VA?! ;D



2009-05-25 @ 10:14:04
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0