Utmaning

Alla har vi ju fått dem eller hur? De där massbreven med tester som man skall fylla i så att
man lär känna varandra lite bättre. Normalt brukar jag strunta i de men just denna kändes
lite roligare än de brukar vara så here we go:

<AV UTRYMMESSKÄL SVARAR N'BATHA DIREKT I DETTA INLÄGG>

Var är du född?
Eskilstuna Kvinnoklinik
N: Sundsvall/Alnö
Vad är din favoritfärg?
Gul
N: Röd
Vad är din favoritdryck?
Champagne, men oftast öl eller kaffe
N:Champagne och vittvin med fruktsoda
Är du händig?
Ja faktiskt. Kan lite av varje.
N:Ja, faktiskt.
Motionerar du och hur ofta?
Nästan varje dag! Nästan måndag, nästan tisdag....
N: Ja, ganska ofta.
Har du gjort en test som visat att du är mer lesbisk än vad din lesbiska vän är?
Nej?
N: Ha ha ha. Den här frågan är visst specialdesignad för mig. Ja, jag blev utmanad av en lesbisk vän på ett nättest och fick 4 poäng mer än hon.
Favoritfordon?
MC, Trampcykel, tunnelbana, tåg och bil (i den ordningen)
N: Cykel.
Har du slickat på ett glas på jobbet och ställt tillbaka det i skåpet?
Nej det är klart jag inte har!
N: He he he. Jag har gjort det för att chocka en arbetskamrat som preis sagt upp sig och skulle få veta "en hemlis". Han skrattade inte men Fisken skrattade (vi jobbade på samma jobb då).
Favoritaffär?
Gillar byggaffärer och mc affärer...men handlar tyvärr mest barnkläder och mat.'
N: Gillar byggvaruhandlar och sportbutiker.
Drömyrke som liten?
Tror att jag ville bli lastbilschaufför eller bilmekaniker.
N: Konstnär
Tror du att en skivsamling full med "Absolut hits" och dyl är ett tecken på perversitet?
Ja självklart.
N: En skiva - Nej. En hel samling - Ja!
Om du fick 40000:- i månaden för att jobba, men du fick själv välja med vad.
Skulle du då jobba där du är nu, eller vad skulle du då göra?

Hmmm...Köpa en lada och sälja gamla mc-delar på nätet kanske? Helst ryska!
N: Jag skulle byta jobb en gång om året för att lära mig så mycket jag kunde!
Har du gjort bort dig idag?
Nej inte än.
N: Jag gör aldrig bort mig. Bara enligt min omgivning.
Dusch eller badmänniska?
Dusch!
N: Båda.
Hur ser en perfekt utekväll ut för dig?
Sanningen? Förmodligen en kväll med N'Batha på några suspekta klubbar på söder där vi försöker att dricka oss unga. Sen vid strax innan midnatt så hinner verkligheten i fatt oss och vi sitter på MC D och gäspar ikapp! (Sorgligt men sant)
N: Besöka alla pianobarer i stan med Fisken och pröva deras champagneutbud. Det har aldrig hänt men kommer nog någon dag.
Har du koll på vem "Spader Madam" är?
Japp. Såg henne på Erotikmässan för typ 8 år sedan då hon gav folk chansen att testa att bli piskad. Självfallet så testade jag ju inte...men det såg ut att göra sjukt ont!
N: Ha ha ha! Designad fråga igen! Jag är ju "Trysexual" så jag var den Fisken såg spankas.
Favoritresa?
Alperna, men just nu snarare fjällen pga barn.
N: Till Italien med barnen någon gång.
Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
På mig? Då vart det svårt! Axlar drar jag till med.
N: Magen - 8-pack.
Favoritplagg?
Ahh...inte ett modefreak. Jeans duger fint.
N: Klänning.
Okänd talang?
Nej, jag kommer inte på någon. Jag är sjukt petig och stryker alla mina kläder. Räknas det?
N: Autist på 60-tals låtar.

Ja, ja! Det kanske berättar lite mer om mig?
Jag passar väl på att skicka bollen vidare och utmanar N'Batha av naturliga skäl, DD, för gammal ost och för att vara otippad så tar vi en bubblare med kul musiksmak Korre 77.

/Da Fish

Kommentarer
Postat av: DD

ANTAGET!!!!



Se svaren i min blogg. (hoppas naturligtvis att detta medför ca tusen nya läsare till min eminenta blogg *ähum*)



2009-03-15 @ 18:10:28
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Fisken

DD= jag läste dina svar för 10 minuter sedan och jag skrattar fortfarande. Du är värd 1000 nya läsare, men tyvärr så är det jag, N'Batha och hans bror som är stamgäster på denna sida...och ibland några löpare, barnmorskor, Ericssonanställda och andra som förmodligen klickat fel?

2009-03-15 @ 20:04:53
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Fisken

N'Batha= Tack för en trevlig kväll och för svaren... Så om du fick 40000:- i månaden så skulle du byta jobb en gång om året? Det blir samma som nu fast du skulle tjäna lite mer alltså?

2009-03-15 @ 20:31:02
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: n'batha

Tack själv! Jag byter väl inte ofta!? Jag har varit arkitekt i 6 år nu. Jag skulle byta mycket vildare då. Busschaufför, målare, skoförsäljare, hotellreceptionist, fönsterputsare, bonde, o s v.

2009-03-15 @ 20:45:49
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: DD

Fisken - asgarvar du åt mig? MIG?!?!? wtf?



N'batha - jag tror du får förklara varför du har "vitt vin med frukstoda" och "klänning" med i dina svar. Det var mycket omanliga svar. Mycket!



2009-03-16 @ 08:18:58
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: n'batha

DD - Who gives a f*ck? Jag gillar vit vin med fruktsoda. Ska jag låta bli att dricka det då för att vara mer macho? Jag har bara ett liv och tänker inte följa någon mall under det livet. Jag har tidigare påpekat att jag inte är manlig, jag är N'batha-lig. Jag älskar klänning! Det finns inget plagg som är vackrare på kvinnor!

2009-03-16 @ 08:22:58
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: DD

N'batha - It was a joke honey. Jag menar, who gives a fuck?







2009-03-16 @ 16:06:26
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: n'batha

DD - Ok. Folk gnäller så att man får upp garden snabbt nu för tiden. Jag kanske borde gå på spa och manikyr för att slappna av lite?

2009-03-16 @ 17:07:12
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0