Snart slut...bartömning och hemfärd.

En härlig vecka med skidor, solbränna, kall öl och lite feber är snart över.
Många skratt, och en och annan afterski har vi dock hunnit med!



De säger ju att barn är livets egna outömliga glädjekälla...och jag är
faktiskt benägen att hålla med.
Senast igår så skulle min svåger ut och åka med sin illbatting som älskar
farten. För att förhindra en ny "bowlingolycka" som jag skrev om lite tidigare
i veckan
 så lånade han vår sele som fungerar som ett farthållande koppel.
Tyvärr så är min svåger lite trögtänkt ibland så han sa åt killen att åka efter min
äldsta son. Han stack iväg som en pil rakt ut på ett spår som gick genom skogen
och när tvillingen försökte följa efter honom så stod han på näsan!

Poängen med kopplet är ju att ungen inte skall kunna åka så långt före, men OM
 de craschar så är detta knappast en fördel!
Svågern gjorde en stoppsladd i ren panik och tvillingen som just stått på näsan
vart översköljd av 40 kg sprutsnö...

Själv har jag en del smärtor då kroppen inte är lika i trim som viljan, men jag har
faktiskt mest träningsverk i magen av alla skratt jag fått!!!
Nu måste jag skynda mig till Afterskin! Vart skall ni?

/Da Fish

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0