Röv och skitsnack!

Nej detta inlägg kommer trots titeln inte handla om N'Bathas beniga ändalykt...

Istället läste jag DDs blogg och hennes rumpa vet jag inget om, men på bloggen
skrev hon om H&Ms katalog.
Jag skyndade mig till muggen härom natten och givetvis fanns inget att läsa så jag
tog H&M katalogen och hann tänka "Ha, ha som när man var 15år och kollade in
underklädessidorna".
När jag satt mig på muggen upptäckte jag att de börjat med heminredning.
En katalog FULL med gardiner och kuddar! H&M är mindre porriga nu än de var
på 80-talet!
Är detta bra eller vad tycker ni? Skall vi ha en ny generation osäkra gossar som får
erektion av örngott?



Jag fick också kritik för att jag hånade landsortstidningar igår på en annan blogg!
WOW! Folk läser vad jag skriver!

Idag stod det i tidningen att en läkare fått reprimand för att han inte tog hjälp av jouren
fast han var fullständigt nerlusad av jobb.
FISKEN läste: Hade arslet fullt! Borde ringt bakjour.

Det kanske inte är nyheterna det är fel på utan mig?

/Da fish

Kommentarer
Postat av: DD

Folk kommer alltid att hitta något att gnälla om i en blogg. Jag ahr ett par fantastiskt fanatiska gubbs som läser min blogg och retar sig till döds på enstaka inlägg. Gud hjälpe denna värld.



Jasså, man blir citerad nu också. Hjälp! Jag vill inte vara ansvarig för att ha förstört en hel generation smågossar som tar till örngott för att få utlopp för sina lustar. Nej nej nej... läs INTE H&M's katalog för tusan. Läs snuskiga bloggar ist! ;D



2009-03-03 @ 16:01:02
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Karin

Hahahahaha, den där felläsningen var klockren. Go Fish, go! :-D

2009-03-03 @ 16:55:27
URL: http://barnmorskan.blogspot.com
Postat av: Fisken

DD: Det är inte ditt fel att en ny generation kommer att få konstiga böjelser. Det är H&M! :-D



Karin: Tack! Jag känner mig LITE normalare nu.

2009-03-03 @ 18:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0