sportstracker

Utvärderingen av testrundan.


Nerd-Olle aka Mr. Funbeat och jag joggade runt i Stockbyskogen och surrade om allt som inte är värt att veta. Olles vader strejkade som vanligt men han går 10 sekunder och sedan lunkar han på igen. Killen har gjort 1:30 på halvmaran men måste nu hålla igen. Hur som helst fick vi fina resultat på testet!

Sportstracker är ett fantastiskt program som mäter distans, hastighet, alltitud och tempo i realtid. Man får en liten runda att följa på valfritt kartprogram också.

 

Nu kör jag inte med pulsband men man får musiklista över vilka låtar man lyssnade på och det blir jag glad för!

Nu håller Olle på att ordna så man kan ladda upp Sportstracker filer i Funbeat ihop med träningsregistreringen. I love that man!

GPS:en får 4 av 5. Lite osäker och bökig att hantera innan löpningen men bra i allt. Musik och telefon med på rundan är super.

Sportstracker får 4 av 5 för sin pressentationssida. Lite tunn kanske?

/N'batha

Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Nja. Nu sjunger jag på "molly mus" istället. Tack så mycket. ;-)

2009-06-04 @ 15:17:21
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: NiklasN

"Speed", vad f-n är det för något? Tempo heter det, och mäts i minutes per Kilometer eller Mile. Hur skull det se ut om malla gick runt och sa att man sprang i 15,78km/h? Inte en människa skulle förstå... eehhh, eller rättare sagt alla skulle ju det. Vad pinsamt det blev...



Skönt att se att fågelträsket saknas liksom det inre av Kyrkviken.

2009-06-04 @ 18:24:52
Postat av: Fredrika

Jag tror jag just bestämt mig vilken telefon jag ska ha, jag...

2009-06-05 @ 00:50:21
URL: http://gullfot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0