Sista Göteborgsinlägget! (Jag lovar)

Ni kanske noterat att inläggen kommer mer sporadiskt nu?
N'Batha har rymt ur landet så nu finns det ingen som piskar mig att producera...

Telefonrensning.
Så här inför sommar och semester så passade jag på att rensa min telefon
och helt plötsligt föll några minnesbilder ifrån Sthlm/Gbg helgen på plats...

Glenn åkte spårvagn till korsvägen...


...där vi hittade en typisk pitoresk Göteborgskrog.
Självfallet får N'Batha Glenn ta första rundan eftersom "Fisken Glenn blir så
generös när han är packad" vad det nu betyder?


Utan tvekan så tog vi festandet på allvar.


Jag har inget vettigt att säga om denna bild...alls.


...och detta var det sista man såg av N'Batha innan han hoppade på fiskbilen
(eller om det var NIX han hoppade på...minns inte...med flit.)


Sammanfattningsvis är Göteborg ett trevligt tema som vi starkt kan rekommendera.


/Da fish



Kommentarer
Postat av: DD

Det såg väldigt "glennigt" ut. Man kan bli full på Göteborgskt manér också ;D



N'batha har väl emigrerat till ett vackrare land och fattat hur bra där är. Han kommer nog aldrig mer tillbaka.



*"Ack Skåneland du skööööna, du hääärrrrliga land. Du vackraste bland Svearrrikets läääänderrrr!"*



2009-06-18 @ 09:31:32
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Huskatt

nu börjar jag bli smått avis här...

2009-06-18 @ 09:59:14
URL: /http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: Fisken

*DD:*

Det är ok! Behåll honom!

*Huskatt:*

Det behöver du absolut inte vara...

2009-06-18 @ 10:21:08
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: burgschki

nästa gång kör ni reeperbahn-style



(nej, horor är inte inblandande o inte strippklubber heller bara för att slå hål på klyschorna. inga vettiga människor har med det i sina svirarplaner utan det handlar mest om öl, tusen olika barer o klubbar samt mexikanar-shots. och korv.)

2009-06-18 @ 10:31:28
URL: http://hamburgskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0