Semester dag.2 (Inte mitt intressantaste inlägg)

Jag har en veckas semester innan jag jobbar några fler veckor innan min "riktiga"
semester börjar.

Idag: LIDINGÖ!
Småkillarna behövde aktiveras då de klättrade på väggarna så jag lastade in hopen
i bilen och begav mig till Stockholm.
Mor i familjen tyckte självfallet att det var urtråkigt att behöva komma hem till ett tomt
hus efter jobbet och för en skull bara behöva ta hand om sig själv och inga ungar
och självfallet så led hon av detta...
(vilket jag såg när jag kom hem på alla vinglas och kaffekoppar somstod i diskhon).

Så till stockholm för att se på vårt nya Stockholmskontor och fika med kollegor.
De ÄLSKADE att jag kom förbi brunbränd i shorts med två gapiga ungar precis när
de har som mest häktiskt inför sin egen semester.
(Vilket jag insåg när i princip ALLA hjälpte mig ut på parkeringen efter en timme)



Väl på Lidingö så hälsade jag på ett par kollegor, vi grillade och ungarna rasade
runt i ett galet tempo med en av kollegornas syskonpar.
Trevligt och härligt.
Vid 20:20 gav vi upp och nästan exakt kl.22:00 bar jag två ledlösa sovande barn
ifrån bilen till sina sängar.

Jaha...det var min semesterdag!
Strålande sol och lika delar mys och jaga överaktiva barn.
Har ni TUR så har jag kanske något vettigt att säga i morgon...

/Da fish

Kommentarer
Postat av: Barbro Binda

Svar på din fråga: Jag söker oftast på "Fisken", då får man upp de mest underliga bilder! ;-) Puss på blöjan!

2009-06-24 @ 00:27:14
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: mångmamma

Jahaja, Lidingö!

Tänk, där har jag växt upp...fast jag blev ganska ok ändå..

2009-06-24 @ 08:55:29
URL: http://hemsktmycketbarn.blogspot.com
Postat av: Petra

Svar: Jag ska framföra det till pappa så att vi kan lägga matstriden åt sidan ;)

2009-06-24 @ 09:37:54
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: Huskatt

Vilken dag! Fler än barnen som somnade gott, tänker jag mig.

2009-06-24 @ 13:54:40
URL: /http://huskatt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0