Krystat är mitt mellannamn...

I en småbarnsfamilj är tid mer värt än champagne i Båstad.
Min personliga teori är att kärlek förtvinar för man hinner liksom inte med att vårda
den under dessa år...

Man får TA sig tid.
Det är bara att acceptera att det kanske inte finns tid att hinna med finpustning och
uppklädning innan utan det är mer pang på. Det kanske är bättre att hinna med en
sketen halvtimme än att sikta på en halvdag och bli utan?
Det viktiga är att fortsätta nära kärleken!
En smekning när man passerar i farten. Några ljuva löften i smyg när ingen hör...
och självfallet en snabbis på lunchen!


Jag skulle ned till stan för att möta upp familjen som varit och klippt sig.
En snabb blick ut genom fönstret och synen av blå himmel, sol och varma vindar
fick mig att ta hjälmen ur garderoben och ta Hojen ned till stan...
Det var ingen fartupplevelse även om några snabba accelerationer fick mig att
le så att hela ansiktet sprack.
Det var heller ingen tekniskt utmanande färd med hårda inbromsningar och djupa
nedlägg... men det var SKÖNT! 8 min senare var jag framme på Mc D parkering.

En snabb lunch på den lokala indiern och sedan en tjurrusning in på ett nästan
folktomt centrum där jag köpte ett par ljusa shorts och två vita tröjor för en totalsumma
på lite knappt 500:-.
Helt ok.

Sen tillbaka till Mc D och gränsla godingen igen... :-D


Visst får man habegär och mersmak, men en snabbtur på MC är utan tvekan
ett av de bästa sätten jag kan tillbringa en lunch...

/Da fish

Kommentarer
Postat av: DD

Jag har ALLTID sagt att en snabbis på lunchen är det som ger mest eftersmak.....



2009-06-29 @ 15:00:01
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Huskatt

Nu var du lite rolig där :) ja, jag gick på det :)

Hoj är kul !!!

2009-06-29 @ 15:06:36
URL: /http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: burgschki

det där är en integralhjälm du har på dig. det har du lärt mig.

2009-06-29 @ 20:03:47
URL: http://hamburgskan.blogspot.com
Postat av: Fisken

DD:

Nix! En snabbis är en förrätt! ;-)

Huskatt:

OJ vad kul jag skulle kunna ha med dig om du är SÅ lättlurad! :-P

Burgschki:

Har jag lärt dig det?

2009-06-29 @ 23:42:05
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0