Hämnd ljuva hämnd.

I natt höll lillkillen mig vaken hela natten. Jag börjar att vakna till, men är lite kinkig.

Då ringde en försäljare...
Tele: -Hej jag heter Anna-Lena är detta fisken jag talar med?
Fisk: -Japp!
Tele: -Jag ringer ifrån tidningen Bamse. Låter det bekant?
Fisk: -Ja?
Tele: -Just nu kan du få prenumerera på tidningen 6 månader, få ett specialnummer för
endast 188:-, men då får du också en spel, kritor och ett medlemskap på köpet.
Låter inte det som en bra affär?

Jaaa...? Det låter ju oenkligen som en bra affär och det är kanske dags att lillen får en
tidning att läsa. NEJ VÄNTA NU! Han höll mig vaken hela natten!!!

Fisk: -Nej tack. Jag är inte intresserad.
Tele: -Men du...får jag vara fräck och fråga varför?
Sömnbristen kickar in och jag orkar inte mer så jag börjar att driva med stackarn.

Fisk: -Jag hinner helt enkelt inte läsa två tidningar så det räcker med morgontidningen.
Tele: -Ok? men du kanske har barn hemma?
Fisk: -Precis! Det är därför jag inte hinner! Förr läste jag alltid 2 tidningar på morgonen.
Tele: -Mmm...men då vet jag. Tack!
Fisk: -Inga problem!

Ro hit med hååningen din jävla skitbjörn!


Nu vill jag säga: Förlåt Anna-Lena! Det är inte ditt fel...
Jag är bara trött.

/Da fish

Kommentarer
Postat av: n'batha

Näe. Det räcker med Kalle Anka & Co. Mer hinner man inte!

2009-06-04 @ 15:08:46
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Barbro Binda

Blev det bättre för att jag bestämde mig för att aldrig skaffa barn? Maken samlar serietidningar som INGEN får bläddra i så...jag läser bara morgontidningen... Ha en bra kväll, och tänk på att mormor alltid har tyckt om att baka. Oavsett.

2009-06-04 @ 17:13:56
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Huskatt

Jag ringer ifrån tidningen Bamse. Låter det bekant?



Vem FAAN känner inte till Bamse? Trött man blir på dessa telefon nasare

2009-06-05 @ 09:21:25
URL: /http://huskatt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0