Tur att jag inte har bögskräck...

På 80-talet så var jag elitgymnast. Bästa merit är 2:a i SM i truppgymnastik och en
8:de plats i Junior SM.

SM står för Svenska Mästerskapen ditt pervo!
Internationellt så håller Sverige dock en rätt låg klass. Att vara 8:a i SM innebär att
man är ungefär näst sämst i världen...
Jag slutade när jag var 15-16 år och tjejerna började att tycka att det var bögigt med
gymnastik.

De här bröderna är dock lite bättre.


...och för er som undrar. Nej. Jag är inte så stark och min bror är allt för fet för att jag
skall kunna lyfta honom överhuvudtaget.

/Da fish

Kommentarer
Postat av: Mia

Herre jisses...om man kunde göra så där ändå utan att få sendrag....

2009-07-10 @ 12:52:40
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: burgschki

oj! imponerande.

2009-07-10 @ 12:56:17
Postat av: Huskatt

Skrattade högt här, hade varit kul att se er annars :)

2009-07-10 @ 14:51:45
URL: /http://huskatt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0