Svar på kommentarer på "Disträ?"

Tack för alla kommentarer. Tydligen är den sammanfattade meningen bland
Dumbas läsare att "Det aldrig är för sent för lunch".

Ny krog i Skogstorp.
I metropolen där jag bor har vi fram tills nyligen haft en konsum, en pizzeria och
en frisör. That's it!!!
Men nu blåser nya vindar! I gamla posthuset har en ny restaurang öppnat.
Det är en Pizzeria/Wok/Grill/Pan Pizza/Konditori...

Igår så åt jag min lunch där. Det blev en kebabrulle. Den var god.

Brunch är ju en sammanslagen Breakfast och lunch.
Om man skippar frukost och äter lunch vid 16:30...blir det en "brinner" då?

/
Da fish

Kommentarer
Postat av: n'batha

En wokad panpizza med grillkorv på, tack. Kan jag få ett par kanelbullar vid sidan om?

2009-07-09 @ 22:18:49
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0