Inte direkt ett tält va?

Rättelse: Det var INTE det tält jag visade upp igår som sambon köpt.

En tvåa utan kök
Idag provmonterade jag tältet för att se att det var helt och att alla grejer fanns.
Det fungerade utmärkt och var faktiskt rejält och inte allt för svårt att få ihop.
Däremot så är det med blandade känslor jag långsamt inser att detta tält
nästan är 15 kvm och att det fanns en tid då jag bodde i Jacobsberg i en
lägenhet som var 18 kvm...


Men MEST retar det mig nästan att min sambo köpte detta 2 rums tält för lika
mycket som jag betalade i hyra per månad för mina 18 kvm!

Faktiskt så var vi under 4 månader två (2) st som bodde i den lägenheten!
Ibland så saknar jag min övernattningslägenhet i Jakan.
Den bestod till 40% av fönster och det var aldrig under 35 grader i den under
sommarperioden. Alltså gick man nästan alltid naken i den vilket knappast var
ett problem då den låg högt upp och insynen var minimal.
Eftersom jag flyttat in sjukt mycket möbler i denna lägenhet då jag flyttat ifrån
85 kvm till 18 kvm så var det mycket begränsad möjlighet att röra sig i den.
Under sommaren 1999 tror jag att det var så blev min nuvarande sambo av
med sin lägenhet och tills vi hittade en stor tvåa i Solna så bodde vi under
sommaren i min 1:a på 18 kvm.
Båda gick nakna då det var rekordvarmt den sommaren och vi gned oss ju mot
varandra vare sig vi ville eller inte eftersom det var så trångt.
Så mycket sex har vi nog inte haft vare sig före eller efter de 4 månaderna!

/Da fish

Kommentarer
Postat av: burgschki

haha, bra inlägg. jag bodde på222kvm som minst.

2009-07-27 @ 14:59:12
URL: http://hamburgskan.blogspot.com
Postat av: Barbro Binda

Om jag var du skulle jag smälla upp tältet på altanen. Nära till dusch och kylskåp, men ändå camping liksom. Men det är ju JAG det! Du är bara glad för att du är du just nu, eller hur?

2009-07-27 @ 17:12:53
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: burgschki

hahaha 22 kvm ska det va.



(det är donny, josse, erika o jag på bilden o jag visste inte att bilden togs utan blev förvånad när jag såg den på fb)

2009-07-27 @ 19:06:44
URL: http://hamburgskan.blogspot.com
Postat av: Huskatt

Och nu tycker jag du tydligt informerar om varför värme i ett förhållande är viktigt!

Fram för mer sol :)

2009-07-28 @ 00:03:19
URL: http://huskatt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0