Gårdagen

Fisken kollade på Speedway och drack några kalla...

Helt otippat blev det efterfest hos R.
Min vän R är en smart kille som i princip helt saknar spärrar. Han säger precis vad
han tycker och oftast brukar en fest med honom innebära skrattkramp.
Vi har också en förmåga att diskutera riktigt djupa frågor på fyllan och lösa all
världens problem.
Igår var temat: "Var är kvinnligt?"
Anledningen till att detta kom upp var att Rs grannar var med och kvinnan i sällskapet
sa att hon undrade vad VI tyckte var kvinnligt eftersom hon själv inte ansåg sig vara så
kvinnlig av sig...



Jag skall inte trötta ut er med alla spår i den diskussionen som vi hade eftersom
det som alltid gick ifrån högt till lågt innan vi någonstans enades om att det inte
finns någon enda sanning. Vad som är kvinnligt är väldigt individuellt.

Själv tycker jag att tjejer alltid är som sexigast då de själva tycker att de är det!
Vad är kvinnligt för dig?

/Da fish

Kommentarer
Postat av: Barbro Binda

Kvinnligt för mig är jag själv. Det räcker så bra! :-)

2009-07-17 @ 22:24:28
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Huskatt

Hm...det är nog allt det där extra runt flickor/tjejer/kvinnor/välj själv. Som hårsnoddar, högklackat, smink och naglar. Det där extra grejerna.

Intressant för mig är personers självkänsla. Inget får mig att vakna till som ett stort ego :)

2009-07-17 @ 23:02:09
URL: /http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: Stormen

Vad som är kvinnligt för mig är helt ointressant. Ser mig som en individ och försöker verkligen att inte agera som jag tror att en typisk kvinna gör. Feminist serru!

2009-07-17 @ 23:15:01
URL: http://doinithardcore.blogspot.com
Postat av: Stormen

svar:

Men vänta nu. Att vara kvinna och feminist kan ALDRIG vara en motsägelse. Inte att vara man och feminist heller. För, feminism eller jämställdhet som det faktiskt står för är en mänsklig angelägenhet.

Och ja det hade nog varit bättre att fråga vad man känner sig snygg i



Mina svarta pyjamasbyxor från HM´s herravdelning, mitt vita linne och uppsatt hår. Faktiskt.



Du då? Vad får fisken att känna sig riktigt het?? :)

2009-07-18 @ 00:36:27
URL: http://doinithardcore.blogspot.com
Postat av: Lussan

Nänänänänä, jag är rädd att jag blir bannad från bloggen om jag utvecklar detta alltför mycket. Det kan lätt spåra ur och bli OSEDLIGT. ;-)

2009-07-19 @ 10:14:11
URL: http://www.metrobloggen.se/Lussan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0