Fischface

Gästbloggaren Fisken bloggar:

Galna gösselsjukan


Synbart inspirerad av Vasaloppsgalningarna har jag denna helg levt på mängder av sportdryck, 3 liter blåbärssoppa, 1 liter filmjölk, saft, lite fahitas (STORT misstag), lite kaffe och en del välsötat te. Påbörjade dieten i fredags kväll och tog första fasta födan idag måndag. Resultat: Blek, svag och darrig. Hur fan kan de leva på detta samtidigt som de åker typ en hel dag skidor? I och för sig så har jag samtidigt haft galna gösselsjukan och precis all föda har tagit expressvägen genom systemet ut till det kommunala reningsverket.


Nu är det måndag...

"Haft en bra helg?"

-Jorå det är synd att klaga liksom!


/Darrsill

 


Kommentarer
Postat av: Dunceor

Om du menar fajitas med fahitas så undrar jag varför det var ett misstag? Fajitas är underbart gott om någon som är duktig gör dem =) Levde på Enchiladas och fajitas när jag var i USA =)

2009-01-26 @ 13:56:08
URL: http://dunceor.wordpress.com
Postat av: n'batha

Dunceor: Jag tror att Fisken har varit magsjuk. Kanske inte världens snällaste mat för en öm mage?

2009-01-26 @ 15:01:46
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Fisken

Synisk OCH ordpolis? Nu hamnar du på min lista!

2009-01-26 @ 15:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0