FISKFAN

Gästbloggaren Fisken bloggar:

Är man muskellös eller?



Sonen 5 år: "-Pappa!?

Da Fish: "Ja, vad är det?"

5 åring: "Vad är det för dag på tisdag?"

Fisk: "Va?"

Tydligt lillvuxen son: "Jaaa, det är muskeldagen eller nått...?"

Fisk febrilt letande i almanackan: "Eh...du menar fettisdagen?"
Solglad slyngel till avkomma: "Det var ju det jag menade"




SHIT! Nu är det så illa att mina egna barn tror att Fet och muskel är samma sak! Jag blev så full i skratt så jag klarade inte av att köra den verkliga historien om fetvägg och hela kittet. Det enda jag klarade av med någorlunda seriös min var att tipsa honom att berätta för mamma om "muskeldagen"! Hon *host* tog det bra...


/Da Fish!


Kommentarer
Postat av: N'batha M'bwele

Jag VET med säkerhet att det finns EN i er familj som har muskler. Jag har försökt att få honom i en riktning han inte ville gå i en gång.

2009-02-19 @ 18:11:05
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Fisken

Ah..."Bubbas"!

Jo, han har ju Hoa-Hoa som far...

2009-02-20 @ 16:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0