Feminifisk

Idag vart jag helt galen på en grej på jobbet. I samma veva så höll jag på att sms:a med en barndomsvän och jag klagade helt enkelt på det som hänt:

Jag: - En glödlampa på firmabilen gick sönder...IGEN!
C: Ok?
Jag: Det måste vara 20 lampor jag bytt på den bilen. Hur mycket skall man behöva tåla egentligen?
C: Ok?
Jag: Fan nu måste jag planera om hela min kalender för att jag skall kunna få in bilen så att de kan fixa det där, och vi som skall på semester snart då måste det ju funka ju!
C: Du är bara gnällig ju! Hur svårt är det att lämna in en bil?
Jag: Men fan jag vill inte att du löser det, kan du inte bara lyssna och låta mig gnälla?

I samma ögonblick som jag säger det så inser jag den hemska sanningen: Jag har tagit djup skada av att arbeta hela dagarna med kvinnor!

Hur gick det här till? Jag var ju för tusan kampsportare!!!

http://www.martialartinstitute.com/


Kommentarer
Postat av: Rookkeer

Betyder detta att du kommer välja en ROSA liten bil som din nästa tjänste bil???

2009-02-27 @ 06:00:44
Postat av: Anonym

Det är inte så konstigt när man tänker efter med tanke på att du har ägt en bil som valts ut som årets tjejbil

2009-02-27 @ 17:22:25
Postat av: DD

Shut up bitch!

Lämna in bilen och sluta gnäll nu!



;D



2009-03-02 @ 14:13:45
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Fisken

Rooker: Jag vet var du bor bondläpp!

DD: Du är en sann vän! Tack det värmde!

2009-03-02 @ 18:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0