Sista spurten...

Nu har jag gått in på sista semesterveckan. Känns sådär faktiskt.

Men EN grogg?
Helgen innehöll en drös med aktiviteter som vanligt. I lördags var det en grillning
hemma hos far. Alla delar av familjen var samlade och tyvärr så krockade denna
sammankomst med en förbestämd speedwaykväll med killgänget.
Denna sammankomst var rätt städat och totalt hade jag väl under båda dessa
aktiviteter fått i mig sisådär en 5-6 öl.

DÅ frågar R om jag vill hänga med honom efter speedwayen till en granne på en
öl och jag hänger på. Problemet är att grannen dricker grogg och jag VET att jag
är usel på sprit.
Dagen efter kan jag konstatera att jag också är usel på att tacka nej när jag har
druckit 5-6 öl...


Måndagen har jag tillbringat med att ta ifatt lite samkväm med N'Batha och på
kvällen firade jag och ungarna sambon/mamma.
En nykter tillställning då sambon äter penicillin mot en tå som vägrar att läka.
Men så fort den läkt...DÅ skall vi ta tag i våra sommarjästa lekamen och gå ut
och träna!
Vilken måndag som helst nu...

/Da fish

Kommentarer
Postat av: diana

Åh, du har så sköna inlägg. Japp, får väl skriva Mvh: Ett fan ;)

2009-08-04 @ 00:13:57
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: Mia

Den spriten den spriten...hå hå ja ja...;)

2009-08-04 @ 09:20:57
URL: http://marbor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0