Man knullade även 1985

Just nu är jag inne i en period när jag tänker på sex. Vet inte hur jag skall förklara det.
Kanske hormoner? Kanske gubbsjuk? eller nått annat.

Detta fick mig att tänka på 1985.
Detta var året då jag blev ihop med en tjej som var halvlatinska. Plötsligt så kollade

tjejerna konstigt på mig. Innan dess så var jag kortast i klassen, gymnast och rätt späd.

Över sommaren hade jag växt 10-12 cm och var plötsligt lägre än dem...eller ja längre

än några tjejer i allafall.

Denna tjej var tidigare ihop med en "tuffing" och en kväll när hon blivit singel så gick

hon fram till mig på fritidsgården och sa att hon och jag skulle bli ihop. Hon tyckte att

jag var "läcker" och hon ville ha mig. Jag har aldrig blivit på paff i hela mitt liv...

Min sexkunskap fram till dess baserades på snodda hustler porrtidningar, den vidriga
sexkunskapsfilmen med Gudrun Schymans imponerande könshårspolisonger a la 70-tal,
en poster på Samantha Fox i wet t-shirt samt kvällar framför tv:n där man kollade på
ett program som hette Fräcka Fredag som sände censurerade franska mjukporrfilmer
som mest gav en ångest över hur fan man skulle få tag i en enuck som kunde stå med
ett palmblad och vifta.

Samantha Fox


Många kvällars hångel på fritidsgården där jag med långt hår och jeansjacka
försökte se världsvan ut slutade till sist med en "skall vi?"...
Kondominköpet resulterade i min första rekordtid på cykel.
Jag cyklade 6 km in till Eskilstuna till en mack där jag inte kände någon som
bodde i närheten och köpte ett paket, och sedan cyklade jag tillbaka.
Hela resan tog mindre än en timme på en 5 vxl med bockstyre.
Debuten skedde i skogen under en tall. Det var så pinsamt och så klumpigt
att Stefan och Krister framstår som världsvana.
Minst 5 kondomer sprack när vi försökte få på dem och själva upplevelsen
var typ 2 minuter lång...
Självfallet så åkte kondomen av på vägen ut och därmed skapade vi en
månads spännande "cliffhanger" innan nästa mens kom.

Vi var ihop några månader och vi hade sex ett par tre gånger till t o m i en
säng när jag väl vågade berätta för mamma att jag hade flickvän, men som
väntat så sprack förhållandet. Hon ville ha äventyr och så här i efterhand kan
jag inte direkt klandra henne.

Så gick ryktet att det blivit slut mellan mig och halvlatinskan.
Jag var orolig att folk skulle skratta åt idioten som inte kunde hålla i sin tjej,

men till min enorma förvåning så stötte massor av tjejer på mig helt plötsligt?

Jag var "killen med erfarenhet" fick jag höra sen. 14 år gammal och porrkung...

Nästa tjej var räddningen till att jag inte gav upp sex. Hon var jämngammal,

nyfiken, exprimentell, orädd och desperat att bli av med oskulden.

Vi hade sex rätt snart efter att vi blev ihop och hennes mamma såg till att hon

fick p-piller rätt omgående.

Hennes föräldrar var husvagnsfolk så de var borta varje helg och vi hyrde då

porrfilm tillsammans och försökte att efterleva det.

Amber Lynn var stjärnan inom porren då och hon var RAKAD! Hon hade en

strimma mellan benen som endast var 7cm bred och 12 cm lång.

Hur coolt var inte det när man var uppväxt på Gudruns pälsmössa?

Amber Lynn


Tillsammans utforskade vi varandra. Vi skrattade så vi kiknade i bland,
vi fotade varandra nakna (vilket idag hade resulterat i barnporr antar jag?),
och vi testade våra gränser.
Det bästa var att vi inte var rädda för att erkänna om vi inte visste, eller om
något inte var skönt. Vi instruerade varandra och vi lärde oss massor
om varandra, om sex och om vad vi gillade.
Förhållandet tog slut efter 1½ år då hon hittade en mogen man (18år).
Mitt hjärta var krossat och jag var övertygad om att jag aldrig skulle bli ihop
med någon igen...
Det jag har kvar är att om man vågar prata med varandra blir
oftast sexet bra.

Jag tror inte att det var bättre förr, och förhoppningsvis har jag fortsatt att lära.
Men detta var hur det gick till 1985.
Hur gick det till i din ungdom?

/Da fish


Kommentarer
Postat av: Huskatt

Något sämre skulle jag tro :)ingen porr-kung så långt ögat nådde de första 17 åren. Tragiskt.

2009-08-31 @ 22:35:27
Postat av: Barbro Binda

Hahaha! Du skriver så kul att jag döööööööör! Men si, jag tänker inte avslöja något om mina tafatta sexupplevelse i ungdomens dar. Däremot vill jag gärna berätta vitt och särskilt brett om den mogna kvinnans vällustiga leverne...vad sa du?...inte nu?...jamen...

2009-08-31 @ 23:11:08
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: diana

Ofta, mycket, med många olika och helst samtidigt. Jupp, jag var en slampa ;) Sedan träffade jag maken och 19 år senare liksom...

2009-08-31 @ 23:52:36
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: H

En sen o bra första gång till skillnad mot många andras berättelser.

2009-09-01 @ 00:06:43
URL: http://hypofysen.blogg.se/
Postat av: Fisken

Huskatt:

Ha, ha! Det verkar som om du överlevde att ingen tafatt 14-åring kom in i dit liv.

BB-babe:

Nej, nej. Låt inte mig hindra dig! Jag ser fram emot att läsa din blogg den närmsta tiden... ;-)

Diana:

Ja man SKALL passa på när man är ung att upptäcka allt man kan tänkas vilja. Trist dock. Jag menar...slutade du vara en slampa när du gifte dig? ;-)

H:

Ja det är inte många som skryter med en bra debut.

2009-09-01 @ 08:33:05
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag var en stolt slampa när jag var yngre. Ville jag ha sex, ja då hade jag det med en hel del tafatta försök i början. Men roligt hade jag =)

2009-09-01 @ 08:36:19
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: Petra

Sv: Haha ja, jag får bannemig anmäla mig till en combatträning!

2009-09-01 @ 08:37:08
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: DD

Jag hade tänkt börja med ett svar på din kommentar i min blogg: "GNUGGA GNUGGA" men nu känns detta svar verkligt opassande.....



Men det är ju klart att det inte blir jobbinspiration om du sitter och skriver sånna här inlägg. SLUTA GENAST MED DET!!!



Sådärja, sätt igång och jobba nu då....



2009-09-01 @ 09:40:42
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Goran van Den Buske

Ni är efterblivna! Jag stoppar hellre näsan i tio ryska "pälsmössor" än titta på en pedofilrakat venusberg. Har en fabläss för naturlig skönhet utan vaxning och äckliga silikonbröst. Hår på ryggen har ingen dött av! Puss!

2009-09-01 @ 11:54:48
URL: http://blogg.passagen.se/goranvandenbuske/
Postat av: DD

Meh? Hår på ryggen på en man kan en kvinna dö av!!!

Så är det bara.



FISKEN - Är det månde allt klorsimmande som resulterade i fisknamnet? ;D



2009-09-01 @ 12:15:12
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Fisken

Petra:

Sunt! Huvudsaken är väl just att man har kul och inte skadar sig själv eller andra.

Göran V.D.B:

Nej. Jag hör vad du säger men jag hanterar det inte. Är dock glad att tjejerna med mustasch har någonstans att vända sig. Kan jag ge ut ditt nummer? :-D

DD: så, så...han menade inget. Såklart hel, ren och len är den etikettregel som gäller.

2009-09-01 @ 12:41:45
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: n'batha

Åh. Den ljusblå, bockstyriga 5 växlade Cresenten :)

2009-09-01 @ 16:58:05
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Goran van Den Buske

Förutom att jag helt tappar lusten och får peddokänslor kan det uppstå hud och infektionsrisker när man intimrakar sig. Jag har tidigare alltid nekat sex med intimrakade praktikanter. Numera är det alltid tvärtom..

2009-09-01 @ 23:22:45
URL: http://blogg.passagen.se/goranvandenbuske/
Postat av: Fisken

N'Batha:

Ja jag tycker att ALLA erotiska berättelser bör innehålla det!

Göran vDB:

Ha, ha, ha! Ja visst är det konstig?

2009-09-02 @ 11:11:49
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0