Bondromantik

What comes around goes around... hatar det!

N'Batha är en bondläpp.
Som ni alla vet så har ju N'Batha rymt till skåne för sommaren även om han NU faktiskt
styr båten mot Lidingö.
När han berättade att han skulle bo i en liten stuga i skåne som saknar varmvatten med
3 ungar. Laga mat med ved, diska i en balja, göra allt för hand och tvätta kläderna i ett
kar så tjöt jag av skratt!
Vilken idiot!!!



Sedan dess så har:
1. Min köksblandare generalrasat
vilket resulterade i en översvämning i köket + att jag fick ta hand om all disk i handfatet på
toaletten.

2.  Motorcykeln har laddat ur
och vips så fick jag lite motion eftersom jag fick ta mig fram för egen maskin.

3. Avfuktaren i poolutrymmet sa upp sig
och genast höjdes fuktmängden i huset till en tropisk nivå vilket gör att man inte kan sova och
givetvis att ALLA kläder dryper av svett.

4. Tvättmaskinen? Tog semester!
Jo...ni hörde rätt. Förmodligen p g a att det är för fuktigt i källaren just nu så går det BARA att
använda tvättmaskinen om man öppnar alla dörrar och fönster i källaren först.
Det upptäckte jag NU. Innan dess har jag i panik tvättat ett lass i badkaret...

Jag har hört att det kallas bondromantik och jag fattar det bondiga...men
var är romantiken?

Ps. Karma är Latin för "ALLA gudar mot fisken." ds.
Ps 2. När ExAKT kommer skattepengarna? ds.

/Da fish


Kommentarer
Postat av: DD

MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



2009-08-06 @ 22:26:30
Postat av: Nix

Vi har fått våran, tralalalala



Karma, fisken. Karma...

2009-08-07 @ 09:32:40
URL: http://maxochnisse.se
Postat av: Huskatt

Skrattar bäst, skrattar sist?

Men shit vad det strulat till sig för dig. Och allt för att du skulle vara lite uppkäftig...du ser, man ska inte göra sådant när man är så stilig som du är! Karma GILLAR att jävlas med stiliga män :)

2009-08-07 @ 10:00:37
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: Fisken

DD:

Du är en sann vän!

Nix:

Jag vet vad du kör för bil...

Huskatt:

Stilig? ha, ha, ha! Tack!

2009-08-07 @ 11:09:59
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Skinhead Barbiedoll

tror skattepengarna kommer kring fjortonde, iaf om man inte angett någe kontonr.

2009-08-07 @ 11:30:57
URL: http://skinheadbarbiedoll.blogspot.com
Postat av: mångmamma

Ja, du.

En olycka kommer sällan ensam, har jag ju hört!

Denna sommar har i tur och ordning vår; Tvättmaskin, Diskmaskin, Frys samt min mobil lagt av.

De senaste 4 veckorna.

Kanske kan räcka med tråkiga utgifter nu...?

2009-08-07 @ 23:31:32
URL: http://hemskymycketbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0