n'bathabudget

Fisken gjorde en och jag kompletterar med min.



Buss till Eskilstuna C    0:- (Bor inte där)
Tåg till Sthlm                    0:-
Buss                                  0:- (Cyklar)
Inträde                               0:- (plankar via vattnet, lite blöt får man räkna med att bli på väg till grönan)
5&10 kr att spela för       50:- + 100:-  (Det måste finnas tomburkar för 100 spänn på grönan)
öl á 55:- 6st  8st              55:- (Snor 2 av fulla pappor, tigger resten av Fisken som vanligt)
Båt till Söder                    0:-  Blir inte i år p g a min flytt
Kebab på Söder              0:-  Se ovan
Ospec. Fylleidé                0:- (Får titta på när Fisken utför sin)
Mat                                     0:- (Det finns alltid några strips på gatan vid kebabben)
Hotell                                 0:- (Bor hemma)
Tunnelbana                     0:-  (Snor en ny finare cykel när min blivit snodd)
Bakfylla                              0:-
Tåg till Eskilstuna            0:- (Bor inte där)
Hemresa                           0:-
SUMMA                             105:- (Precis inom ramarna för en studerande 3-barns pappa)

Kommentarer
Postat av: Fisken

Just ja...får lägga på 330:- på min budget på kontot ölsnyltare...

2009-04-05 @ 23:06:41
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0