Jag ÄLSKAR Skatteverket!!!

Tar tillbaka! Gör om, och gör rätt!

Jag fick mail ifrån skatteverket idag.
För er lite observantare läsare så dissade jag skatteverket rätt grundligt för någon
dag sedan. Deras hemsida är förmodligen designad av Martin Timell och efter
mycket gråt och tandagnissel så mailade jag helt sonika mina frågor i stället...
Endast 2 dagar senare så svarade en trevlig kvinna vid namn Susanne utförligt
och pedagogiskt på mina frågor via mail!

JAG ÄLSKAR DIG SUSANNE!!!
Ni är en kraftigt underskattad yrkeskår och jag vill med hela mitt hjärta önska er
en fantastisk vår! Må ljumna vårvindar kittla under din kjol!
Om någon känner Susanne kan ni väl hälsa henne, ELLER om du personligen
har något som helst att säga till om när det gäller hur mycket jag kommer att få
tillbaka på skatten så vill jag säga: Jag älskar dig! Du är fantastisk!!!

SKATTEVERKET!!!! :-D


Vad tror ni? För mycket? För lite för sent?

I USA är de tydligen lite mer Hardcore när det gäller information om skatteavdrag.
HÄR kan du t ex hitta vad som gäller gällande avdrag om du är förälder till ett eller flera
bortkidnappade barn?

/Da Fish


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0