Ibland är det mer än andra. Fast ute.

1990-tal och jag har precis träffat N'Batha.
Första gången jag träffade N'Batha kändes det som vi känt varandra jämt.

Idag slog det mig...
Jag kände honom inte. Det bara kändes som om jag känt honom.
Hans lockiga frisyr, hans manliga blick och hans strålande ögon.
Allt var bekant!
Alla dessa sommarkvällar tryckt framför familjens 24 tums TV gjorde
att JAG kände som om jag kände N'Batha, men HAN visste givetvis inte om min
existens.



N'Batha var så cool på 80-talet!
Undrar vad som hände?

/Da Fish

Kommentarer
Postat av: Pubes

sv: men jag har aldrig varit med en eskimå så jag vet inte på riktigt! men NU vill jag ju självklart vara det!

2009-04-27 @ 19:43:06
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: n'batha

Den permanentvätska jag använde då förbjöds. Det var nog därför! Det var något om ämnen som gav hjärnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnskador.

2009-04-27 @ 20:30:25
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0